Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-04 19:35:48 följande:
    Jag e faktiskt just nu lite trött på att handla barnkläder   Men de går över alldeles säkert
    Jag med. Eller jag ramlar över en del saker men inget sånt där särkskilt sug.

DEt går med all säkerhet över
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-04 19:48:07 följande:
    iofs har man köpt allt man vill ha nu av det som finns, värre blir det om det släpps nå nytt  
    JAg har köpt lite Småfolk på T och TS då och då. SAmt Vincentskor på T. Annars inget speciellt.

Jacao- vilken underbar utsikt! Är det ert "vanliga" hus eller landställe?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-04 19:51:19 följande:
    Öh.. jag skrev under rätt text men FL böt plats på dem??? 
    Så där blir det för mig också ibland.

Vad för happening? vad har jag missat? *nyfiken*
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-04-04 19:54:29 följande:
    Ursöt liten Noel i bt och underbar Småfolkströja
    Tack! Gillar verkligen de äldre printen av Småfolk. Tycker en del av de nya är så plottriga.
    LA Woman skrev 2009-04-04 19:59:17 följande:
    Jag hälsar på mina syskon som båda bor här Idag har jag dessutom träffat min barndomskompis som jag inte sett på ett år. På måndag ska jag och syrran shoppa lite
    Åh vad mysigt! Kul att träffa folk man inte ser särskilt ofta.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-04 20:01:48 följande:
    Jädrans!! Ja va visst inte så trött på barnkläder som jag trodde
    Haha! Vad blev det?
    jojoa75 skrev 2009-04-04 20:04:11 följande:
    Gokväll i tråden! Läst tillbaka lite o fått komplimanger tack Butte: tror du att jag kan köpa 104 i katvig midiapple långärmad tröja o leggings till Emma? Isabell är ju snäppet större än Emma, vad har du för strl till henne?
    Go kväll!
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-04 20:04:48 följande:
    Jag fick ett telefonsamtal från E och B:s pappa igår.. Han undrade om jag hade tid att prata lite.. Han berättade att han flyttar till Katrineholm den 25: April!!! Känslan va helt otrolig, frihet fick vi...  Underbart!! Nu är det Robinson dags här Cu sötisar
    Åh vad skönt! Good news!

Jag funderar också på att kika på Robinson. Har inte sett det än men är ensam hemma med N och funderar på en tv-kväll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12