Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Godkväll girls.
    Verkar som FL går lite fortare idag iaf, tröttnade totalt igår kväll och kröp ner i sängen istället
    Har jobbat hela dagen, fick världens energi när jag kom hem och bakade 50 st pizza bullar :), Liam stod jämte o sjöng: Baka baka kaka

• ängeln83

Tjolla

Lite dyr bara
    Tänkte tipsa dej om en viss tröja på T men såg att du redan sett den
    Hur gick det med Katvig hooden förresten?

O så skickar jag lite krya på sej kramar till stackars Milo.

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-03 20:36:44 följande:
    Vad ksotade den?Jag missade den sabla tröjan!!!! Tyckte jag la ett högt maxbud på 179 men nån (härifrån tror jag...) la npågra kronor högre. Nåja. Jag överlever. Tyckte det var lite dyrt ändå. hehe ja den har jag sett Den SKA JAG HA!
    249 kr kostade den, väntar nog tills det blir rea på den.

Men ååååh vilken osis, o ja, det var ju ganska högt maxbud.

Ha ha, JAAA, o den som stjäl den tröjan ifrån Tjolla ska ha stryk, den MÅSTE Milo ha!
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-03 20:53:22 följande:
    Nej men jag är suugen...
    På vad?
    Jag beställde stövlar till Liam i torsdags, stod att det skulle ta upp till 3 dagar men jag har fortfarande inte fått dom. Dessutom skulle man få ett mail när det var skickat och det har jag inte heller fått. Tycker nog att dom borde hunnit skicka det iaf i fredags eller igår.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-03 20:59:37 följande:
    Två par gympadojjor har jag spanat in där men det får nog bara bli ett av dom... Ska ju ha Molos bildskor med! Vilka stövlar? ja man tycker ju dom borde hunnit skicka det nu!
    Du måste ju köpa Puma skorna ju, älskar dom

Blev lite halv panik efter fodrade stövlar, ville helst haft Molos men hittade inte i rätt storlek, så det blev ett par halv tråkiga Tretorn
    http://www.brandos.se/img/sku/7689/7689-b.jpg
  • ängeln83
    Nogula skrev 2009-03-03 21:07:18 följande:
    Ja, pumaskorna är bara hursnygga som helst Och känns sååå sköna och smidiga
    Visst är dom underbara Verkligen en barnvänlig sko när den är så lätt och smidig. Är sugen på ett par vita också men Liam har skor så det räcker nu
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-03 21:07:27 följande:
    Vilka Puma? Jag vill ha ett par högre gympadojjor nu till våren, gärna adidas eller Puma, men har inte hittat...
    Dom svarta som du tipsade om Så himla lätta och smidiga.
    Har också varit på jakt efter höga skor men hittar inga.
    Dom högre Adidas som Liam har då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12