Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hjälp mej nu
    Mina föräldrar ska köpa komplett regnkitt till Liam i födelsedags present, Molo of course

Nu behöver jag stövel hjälp.
    Velar om jag ska köpa storlek 23 eller 24 på Molos stövlar.
    Liams fossing är väl typ 13,5-14 cm (omöjligt att mäta hans vrål kittliga fossingar). Har köpt storlek 23 i vårens Adidas och Puma skor, dom är lite stora (innermått 14,5). Vilken storlek hade ni köpt?

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-07 19:09:48 följande:
    Hej flickor! Tittar in en stund innan melodifestivalen. ÅÅ Milo tappade sin vante i stan idag. ATTANS MED! Vi har lyckats hålla reda på dom heeela vintern och nu när dom bara behövs några veckor till så försvann den. Dom har verkligen varit bra... *morr*
    Fyyy va typiskt.
    Liam tappade sin bruna Katvig mössa idag när vi var ute på prommis Slängde av sej den när jag inte såg.
    Det komiska var att för en stund sen så kom en granne och ringde på med mössan i handen. Hon hade hittat den typ 4 km härifrån, kollat i den och såg att det stod Liam, gulligt tycker jag
    LIAM
  • ängeln83
    Saraia skrev 2009-03-07 19:18:05 följande:
    23 vet jag ej, men 24 är ca 15,5cm, så mät hans fot ordentligt innan. dumt om han växer ur dem fort...
    Bubblan sa att storlek 23 var 15 cm, så då skiljer det ju bara ½ cm.
    Mmm, jag har försöööööööökt, men det går verkligen inte, Liam sprätter bara med fossingarna så fort jag kommer nära
    LIAM
  • ängeln83

Tjolla

Kanske bättre att köpa 24 då?
    Usch va det är jobbigt med storlekar, och olika märken, han har 21 i sina Tretorn och dom sitter perfa nu.

LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-07 19:23:06 följande:
    ställ honom på ett papper, locka med nåt spännande och dra streck vid tå och häl snabbt som tusan
    Bra tips, det måste jag testa
    Eller så kan jag ju försöka mäta nu när han sover...måste testa *away smyg mäter fossing*
    LIAM
  • ängeln83

Äh, nu var ju fossingen bara 13 cm juh, blev väl lite halv taskig mätning för han var visst kittlig i sömnen också
    Men åååååååååh vad jag velar nu...23 eller 24? HJÄÄÄÄÄÄÄLP!

LIAM
  • ängeln83

Nu har jag fundilerat ang. stövlarna en stund.
    Vilka bekymmer man har alltså
    Jag tror det blir 24, då blir dom ungefär 2 cm för stora, är det för mycket?
    Förhoppningsvis kan han ju ha dom vår/sommar/höst.

LIAM
  • ängeln83

Äh, ska alla glo på melodifestivalen nu?
    Jag tog med mej laptopen till vardagsrummet, två flugor i en smäll lixom

LIAM
  • ängeln83
    jojoa75 skrev 2009-03-07 20:08:09 följande:
    Just nu känns det som om det inte spelar nån roll vilken det blir.. HITTAR INTE!!!! Nån snälla som vet var man kan hitta: - katvigs röda regnoverall 98 - metoo rosablommor regnoverall 98 (det var eg det jag menade jag behövde hjälp med, att hitta, insåg nu när jag såg era svar att jag nog inte förklarade det )
    Sweetfunky har Me Too overallen, Katvigs vet jag tyvärr inte.
    LIAM
  • ängeln83
    gambia90 skrev 2009-03-07 20:14:06 följande:
    vill ha me toos regnoverall i 98, vet ni var den finns?
    Sweetfunky
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12