Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-03-07 20:16:26 följande:
    JAg sitter i vardagsrummet med lapen jag med.. Mätte tjejernas fötter igen de fick stå på papper men jag får samma mått ändå.. Vem håller ni på?
    Smart

Jag håller inte på nån, första avsnittet jag kollar på Är inget melodifestivla fan direkt men det är skönt med lite ljud sällskap nu när gubben jobbar
    LIAM
  • ängeln83
    gambia90 skrev 2009-03-07 20:18:53 följande:
    nix slut
    Aha, var det djur varianten du ville ha?
    Då vet jag tyvärr inte, verkar vara slut både hos Sweetfunky och Kullerbyttan.
    LIAM
  • ängeln83
    gambia90 skrev 2009-03-07 20:22:19 följande:
    jag hittade nu på ett ställe ;)
    Va bra Den är så himlans fin, Liams blev väldigt poppis på dagis.
    LIAM
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-03-07 20:24:45 följande:
    Jag är ingen fantast jag heller och kan inte påstå att jag bryr mig så mkt men vissa låtar är ju bättre än andra.. Idag har Matilda varit utan blöja hela dagen för första gången både ute och inne. Ingen olycka.. Får se när det blir utan blöja på dagis..
    Naeh, det är inte riktigt min musiksmak så därför lockar det inte så mkt, men finalen brukar vi iaf kolla på.
    Hittills har det bara varit skräp iaf, speciellt lili o sussie {#lang_emotions_throwup}

Ååååh, va duktig hon är
    LIAM
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-03-07 20:41:39 följande:
    Inte min heller.. Men Lili och Sussie liksom, vart hittade de dom? Trodde de försvann för 20 år sen typ... Ja, hon är duktig. Hon har hållt på så länge nu och blir förvirrad när vi varvar trosor och blöja..
    Ja fyyyy alltså, okay dom funkade på 80 talet, men INTE nu, känns verkligen som att dom är för gamla för det där

Klart det är lite konstigt för dom, hoppas det håller sej nu då
    LIAM
  • ängeln83
    jojoa75 skrev 2009-03-07 20:47:02 följande:
    metoo på väg, med rabatt Nice!
    Vad var rabatt koden nu igen?
    LIAM
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-03-07 20:53:23 följande:
    Ja, men det var lite kul ändå att de slog ut BWO. Vem är det som röstar? Den låten som var nu då? Vad är det för nåt?
    Ha ha, jaaa, det var lite kul

Alltså alla låtar sugen verkligen APA.
    O för o inte tala om den som var nu, ugglan, så dålig att den är bra
    LIAM
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-03-07 21:07:41 följande:
    Haha.. Men jag hörde ugglan på radio. Då var den rätt bra.Väldigt mkt bättre när man inte ser henne. Hon ser ju ut som en transa.. Sorry men jag tycker verkligen det...  Här sitter jag en mullig småbarnmamma i förorten och dömmer andra...
    Precis samma som här då, kom på mej själv på jobbet igår sitta o digga till Ugglan Lite pinsamt när jag kom på vem det var, men som sagt, helt ok så länge man slipper se eländet
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-08 07:48:00 följande:
    God morgon. Verkar vara lungt här än så länge.
    Verkligen, en del har väl turen att få sovmorgon
    Sån tur hade inte jag idag, även om jag hoppats det.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12