Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-26 20:49:10 följande:
    jag menar väl det. Gör lite ont att slänga strumpor som bara använts 1 gång.Men glöm inte att prova den sen för de är verkligen jätte små, börjar misstänka att de är felmärkta eller nåt. Nikkis är stl25-27 i hennesär för små till henne men är lagom till jessie
    Jag tackar!! Då syns vi på fredag alltså!?!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-01-27 16:08:29 följande:
    Här shoppas det som vanligt . Passar på att läsa ikapp lite nu när dottern sover lite. Hon vaknade kl 03:15 imorse och tyckte att det var dags att det var dags att gå upp. Hur fräsch är man i skallen då....Nog för att hon är morgonpigg i vanliga fall. Men det var lite väl tidigt för min del. Nu ska jag titta lite på fiiina bilder i BT.
    FY!!!

T sov till 9 sen har vi sysselsatt oss m att packa upp fina kläder
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-01-27 16:38:31 följande:
    Tack sååå mycket för tipset. Två par NS på väg hit
    Där fanns ju bara stora....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Pepper: Som du shoppar!  Men A växer så de knakar ser jag, då e shoppingen befogad

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    jojoa75 skrev 2009-01-27 19:11:02 följande:
    Fick hem fin shopping idag, mysungar tunikor x 2, sååå fina O så från rackamaja, turkos leggings, rödcerisetröja o röd velourklänning,allt Katvig.Men sååå VID den är i halsen Får prova den på o se vad jag tycker, köpte 92 för att den var stor i strl, så jag kan ju inte gå ner ännu mer i strl.. Jag har inte kommit över Katvigs brunbrun el brunsvart klänning dock... Skulle GÄRNA vilja ha en sån!!! Nån som vet om nån som har den? Jag vet.. länge sen den tog slut i många webbisar.. Nu känner jag tyvärr att jag bara MÅSTE ha den.. typiskt!
    Satan vad du handlar!!! Här e de stendött på shoppingfronten, jag fick hem ett underbart paket idag Tillsammans med en inte fullt så rolig räkning... Avis på dej som bara fick de goda av min historia....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    jojoa75 skrev 2009-01-27 19:22:33 följande:
    o Rackamaja var ju rea Så det blev ju inte sååå fasligt dyrt för tre plagg. Jag förtjänar lite shopping efter det i lördags förklarade jag för sambon när jag igår var o hämtade lila hummeloverall till nästa år till Emma o så dessa pkt idag.Han bara log o jaja..
    Du förtjänar MASSA shopping!

Å vill du veta en hemlis..... DU ÄR MIN IDOL! Jag vill ju bli som duuuuuuuuuuuu!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

HJÄLP!!!!

Jag kan inte skriva åäö på min msn.. vad har jag gjort för tosigt!?!?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta: Du har ju en datanörd till man (ursäkta uttrycket   )

Kan han förklara för mej hur det kan komma sej att jag på msn inte kan skriva åäö, jag kan ju göra de överallt annars..... Lite störigt...
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12