Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-31 15:07:07 följande:
    fanns bara smått kvar tyvärr av idat regnbyxorna. 75 kr styck liksom .
    Jag kastar mej in!!!!!!

VA!? Vilka färger och mönster!?!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2009-01-31 15:12:33 följande:
    det fanns ett helt kotte set till 75% rabatt vet inte om det var 74/80 eller 86/92
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååå jag villl ha!!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Go kväll!

T sover och gräsänka som jag e så har jag hamnat här, vilken lördags kväll!

Hoppas ni e många som ska hänga här m mej hela kvällen!

Vad har jag missat dom semaste dagarna!?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2009-01-31 18:24:37 följande:
    Tvärr. Här väntar vi på att de minsta skall somna, sedan blir det bastu (med son o sambo) sedan härlig myskväll i soffan med chips o cola. Men hela nästa vecka gör jag dig sällskap
    Sååå avis!! Jag vill oxå krypa upp i soffan och mysa! Sambon beräknas komma hem onsdag så ja, två kvällar hinner vi dejta iaf
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    trunken81 skrev 2009-01-31 18:31:08 följande:
    Jag kommer hänga här så fort lillstrumpan har somnat  jag har varit själv i 10 dagar, imon dyker gubben upp finally
    Vad jobbar din med? E han oxå chaffis?
    Smultronhjärta skrev 2009-01-31 18:31:47 följande:
    Usch inget kul att va gräsänka en lördag ju.Jag har inte så mycket roligare jag, har närmare tre veckors tvätt att tvätta Det värsta är att det knappt syns i Max garderobMaken min har haft roligt idag eftersom han hittade Max växalåda..sicken tur att han inte har koll på vad allt kostar eftersom aaallt är köpt på rea/salg
    OJ OJ OJ...... den är väll typ lika stor som garderoben eller!?!? Tre veckors tvätt, FY va tråkigt! Då hade jag inte haft några kläder kvar.... fast T hade nog ifs klarat sej....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-01-31 18:48:59 följande:
    Ja jag hade faktiskt hellre varit gräsänka med en stor godisskål Tre veckor är nog rekord här men vi har varit bortresta/sjuka och en tvättstuga är sönder så det är rusning på tider Jag är för snål för att köra all tvätt på vår egen maskin efter sista elräkningen så här sitter jag en lördag*mutter*Nyttig tankeställare har jag dock fått gällande hur mkt kläder denna familjen har- det enda som krisar är strumps till gubben som fick gå till jobbet i mina nallestrumpor idag
    Nu märks de att du e smålänning!! För snål för att köra din egen tvättmaskin, men nalle strumpor e ganska gulligt

Jag sitter här m ostbågar å ritningar och räknar pengar fram och tillbaka... VARFÖR ska allt va såååå himla dyrt!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-01-31 18:55:55 följande:
    Småland i mitt hjärta Visst är det lite ledsamt att så mycket styrs och beror på pengar..Gissar att det är utbyggnad på G? Ska ni göra den själv eller anlita hjälp? Mycket pengar ligger ju däri men å andra sidan blir det gjort då oxå
    Inte utbyggnad... NYbyggnad Å eftersom V jobbar som han gör så om de blir så blir de nyckelfärdigt! De kommer aldrig funka att han ska göra de när tid finnes, då kommer vi flytta in lagom till pensionen....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    trunken81 skrev 2009-01-31 19:04:30 följande:
    Näää han har åkt snowboard, alltså har han inte dragit in nåra pengar, tvärtom 
    Jag hade aldrig vågat släppa iväg V själv... Han hade gjort av m allt vi äger å lite till... Förvånad
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Sååå svårt detta e!

Hur mycke pengar "måste" man ha över efter ALLA räkningar??

Till mat, hygien, bensin, nöje, å kanske viktigast... shopping

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12