• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Alltså är det nån som vet när Katvig kommer. Tycker vi väntat läääääänge nu.
    Vill ha leggings och tröjor.
    Mina barn går nästan nakna ju

• jompa
    Tjollabolla skrev 2009-02-09 18:37:37 följande:
    Chansar: Ingen här som har en Samsung Touchwiz?? Blev liite kär i den mobilen, men sambon som jobbar på Sony Ericsson vill inte hjälpa mig och berätta om den är bra eller ej...
    Hur ser den ut?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-02-09 18:39:56 följande:
    Är det den med touch screen?Isf har jag hört att den är värdelöst, alltså själva touch grejen. Har delvis touch på min och det är super jobbigt.
    Är det den som man liksom rullar genom att toucha skärmen, den är jättesvår att toucha eller hur man nu säger
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-02-09 18:39:56 följande:
    Är det den med touch screen?Isf har jag hört att den är värdelöst, alltså själva touch grejen. Har delvis touch på min och det är super jobbigt.
    Förresten Ängeln, GRATTIS!!
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-02-09 18:47:18 följande:
    hmmm testar igenwww.cyberphoto.se/samsung/sghf480pink.jpg
    Tjolla med risk för att göra din sambo för glad så slår jag ett slag för C905. Har en sån och den är grym, superkamera för att vara en mobil.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-02-10 18:13:54 följande:
    gahh det är så himla trist att dom ändrat den med då blir det inga mer småfolk för mig
    Håller med, då passar de inte mina smalisar längre, eller kanske på M som inte är så smal längre

Nån som sett om det kommit nått mer av Katvig i butikerna? Vill ha lite leggings och tröjor.
  • jompa
    trunken81 skrev 2009-02-10 19:45:44 följande:
    Hej! Hur är det?Vet inte om nåt nytt dock, tycker det är fullt upp jämt och hinner ofta inte kolla så mkt i shopparna. kanske bra det, jag väntar på två molo babyklänningar som är beställda, och så har jag meandiparty här snart Blir iiiinte billigt hihi Har börjat på att packa lite smått ikväll, snart dags att flytta.
    Var har du hittat babyklänningarna?
  • jompa
    stökmamma skrev 2009-02-10 20:00:08 följande:
    Kan vara förbeställda , vet att BoR får hem 5 varianter, tror det va i mitten av feb
    aha då får jag tålmodigt vänta då Skrattande
  • jompa
    Nogula skrev 2009-02-10 21:11:39 följande:
    Jag vågar inte räkna ut vad jag köpt moloplagg för ur vårkollektionen, men detta har det blivit.2 dalmatinerlinnen svart stars linne stars/regnbåge linne regnbågslinne blomlinne2 regnbågsbyxor regnbågssuit dalmatinerklänning dalmatiner tröja starsbyxor dalmatineleggings pärlplatteleggings tröja med fjärliar tröja med tekoppar  rosa pricktröja rosa/vit randiga byxor gula capribyxor med prickarSå bekänn nu vad ni andra handlat ihop  
    ok jag kan skriva mina inköp

Ett bubbelgums linne
    En dalmatiner tröja
    En floweprint tröja.
    En hangar tröja

En riktigt storshoppare man är Skrattande
  • jompa

Hej tjejer

Händer det nåt kul här ikväll?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12