Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smileycat skrev 2009-01-18 22:08:30 följande:
    Kikar in lite medans gnällspiken sover.. Han har sån magknip emellanåt stackarn.. Han verkar bara äta o sova just ju, alltså värre än vanligt.. någon tillväxt period eller så..Haft Ebbis sjukling hemma hela veckan o sen Vanja oxå sen i torsdags, inte en lek med tre barn själv när man är ovan.. Pust..Men wow, vad underbart ändå måste jag säga.. =)Men det är mkt o fixa nu oxå så jag kikar in o läser o kikar på lite nya fina molos, men hinner inte göra så mkt själv på webben.. Vill lägga ut bilder, köpa lite nytt o så menmen, snart så.. Sorterar ur garderober så jag ska Tradera lite sen, när man får tid? (Vad är det? )Ska tex på en till begravning på fredag min farfar gick bort nyss i cancer, han med..Men ville mest rådfråga.. Hur gör man med en "unik molo-tröja"? Har en tröja som måste ha blivit missfärgad.. Så nu är den one of a kind..Det är pingvintröjan med rosarandig ärm som nu har fått lilarandig ärm.. Tss.. Inget kul..
    Att du kan hålla modet uppe i den ena svåra situationen efter den andra är verkligen hedersvärt. kram kram kram Skall tänka på dig på fredag kram igen

Ledsen men pingvinen får du nog ha hemma. Man blir så less när man råkar missfärga sina fina molisar. Vad tvättade du den med för att få den så?????????Förvånad
  • nikki2006
    melizza skrev 2009-01-18 22:14:32 följande:
    hej tråden!!!Har nästan precis kommit hem från Jönköping.....trodde jag skulle få shoppat lite molo där men det var ju stängt idag Några här har ju shoppat massa fint iaf såg jag i BT och massa fina barn i massa fina kläder fanns det med.Såg att ni pratade tradera och idag gick mina sista auktioner ut och jag fick in hela 2475  här ska molo shoppas snart igen.....tjohoo 
    Vad skall du köpa denna gången???? Nyfiken
  • nikki2006
    Nika skrev 2009-01-18 22:15:26 följande:
    Duntoffla: tack! ...tom mannen tyckte att den var supercool kommer det inga tajts i regnbåge? ...blev ju så inspirerad av Butte som hade det till Katvig tror jag?!...
    tror det är som en byxa utan mudd, inte riktigt tights tyvärr Jag ville ha tights ju surar
  • nikki2006
    maggan75 skrev 2009-01-18 22:16:40 följande:
    Någon i jönköpingstrakten som har telefon nr eller mail adress till bombom ??Hon skulle ju beställa klänningen med dalmatiner till mig men nu är barnen sjuka så jag kan inte åka förbi imorgon  och jag hittar ingen mail eller nummer dit
    tror inte klänningarna släpps förrän 15 februari i alla fall tyvärr
  • nikki2006
    maggan75 skrev 2009-01-18 22:18:56 följande:
    ok,  men vissa nätbutiker har dem ju....
    jaha oj förlåt då är jag felinformerd sorryGenerad
  • nikki2006
    Nika skrev 2009-01-18 22:19:19 följande:
    jag med!... de bredare byxorna är ju inte så fina under klänning!
    nej man vill ju ha tights under klänning ju. Varför gör de tihgts i alla färger utom regnbågenfär, dumma molo
  • nikki2006
    maggan75 skrev 2009-01-18 22:20:39 följande:
    Det är lugnt kanske är jag som har fel ......osäker
    Kan du inte länka ifall du sett klänningar någonstans, kankse vill köpa en
  • nikki2006
    isako skrev 2009-01-18 22:21:43 följande:
    Visa bild visa bild Har jag missat!!?
    VAAAAAA vad menar du??? Hänger inte med nu men vad jag hört så skall klänningarna komma med nästa molo lass o det skulle vara runt 15 feb. Jag har inga bilder tyvärr
  • nikki2006
    Nika skrev 2009-01-18 22:21:58 följande:
    ...vi får mailbomba Molo!!
    ja arga tråden hör av sig
  • nikki2006

ruskigt jätte trött så nu blir det sängen för mig kram kram o sov gott

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12