Vi som shoppar danska barnkläder del 12
Smileycat skrev 2009-01-18 22:08:30 följande:
Kikar in lite medans gnällspiken sover.. Han har sån magknip emellanåt stackarn.. Han verkar bara äta o sova just ju, alltså värre än vanligt.. någon tillväxt period eller så..Haft Ebbis sjukling hemma hela veckan o sen Vanja oxå sen i torsdags, inte en lek med tre barn själv när man är ovan.. Pust..Men wow, vad underbart ändå måste jag säga.. =)Men det är mkt o fixa nu oxå så jag kikar in o läser o kikar på lite nya fina molos, men hinner inte göra så mkt själv på webben.. Vill lägga ut bilder, köpa lite nytt o så menmen, snart så.. Sorterar ur garderober så jag ska Tradera lite sen, när man får tid? (Vad är det? )Ska tex på en till begravning på fredag min farfar gick bort nyss i cancer, han med..Men ville mest rådfråga.. Hur gör man med en "unik molo-tröja"? Har en tröja som måste ha blivit missfärgad.. Så nu är den one of a kind..Det är pingvintröjan med rosarandig ärm som nu har fått lilarandig ärm.. Tss.. Inget kul..

Ledsen men pingvinen får du nog ha hemma. Man blir så less när man råkar missfärga sina fina molisar. Vad tvättade du den med för att få den så?????????