trunken81 skrev 2009-01-21 20:32:54 följande:
Haha, jag fick svar från den där människan på mitt mail om att man måste ta ansvar trots att tråkigheter händer.. ********************* Jag har inte suttit på tradera och budat det har den som haft min dator gjort,på mitt namn.....Men Men struntsamma vad har jag vunnit i sånnafall kan det lika gärna vara den personen som inte harbetalat,för mejlena är inte kvar...Ja klart att tråkigheter har hänt många men det här kanske inte många varit med om.Jag jobbar på det med att ta tag i saker tro mig,speciellt många negativa tycker jag inte att jag har,sennågra av dom har ju min så kallade polare skaffat....Men Men nog om det vill du att jag ska betala varan eller inte så måste jag ju veta vad det är och sedan hur mycket jag skabetala...Jag brukar inte missköta mig!!!! ********************* Frågan är varför man låter någon sitta och buda i sitt namn
varkar ju som att hon vill göra rätt för sig nu i alla fall. jag hade tagit hennes pengar o skickat varan o fått det ur världen o sen spärrat henne såklart.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tröttsamt med folk som inte kan betala för sig på t.