Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-23 10:07:45 följande:
    Bara jag här? Hoppar alla?
    noop lilla jag med sitter & funderar på om jag ska slänga på en rosa lurvis till stora tjejen på min beställning på bombom ska snart göra oss klara & handla strumpor & trosor *trist*

shoppar du något kul?
  • Mamma Kråkan

hej hej har varit & handla på lindex & mat & i mataffären hände verkligen en super hemskt sak i kassan...tanten i kassen bredvid trillar bara rakt ner nästan ner i vagnen men då bromsen inte var på så åkte viggo bak i stället tur det så han inte fick henne över sig. tydligen så får hon ett epelepsid ( inte en aning om hur det stavas) anfall och ligger och skakar och efter ett tag upptäcker någon att det bara forsar blod ur huvudet på henne *usch* verkligen super hemskt och nelly blev jätte rädd & grät massor. och eftersom det blev hel kaos och vi inte betalt varorna kunde jag inte bara gå iväg heller med allt under vagnen ...så nelly grinade & viggo grinade då hon tydligen tappade sin handväska på honom.. usch usch verkligen super hemskt ...

sorry långa inlägget men var bara tvungen att skriva av mig

• Mamma Kråkan
    jojoa75 skrev 2009-01-23 14:39:02 följande:
    Det var på alla den säljarens auktioner, bla disneyfilmer. HELT otroligt!
    vad packade han i då....tjugolappar Flört
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-01-23 14:43:26 följande:
    nämen guud vad läskigt förstår att barnen blev rädda och stackars tanten
    Ja inte alls kul tyckte så synd om henne hon var dessutom alldeles själv...
  • Mamma Kråkan
    havsvind skrev 2009-01-24 08:07:19 följande:
    Gomorron tjejer! Kikar in lite snabbt...Vad har ni nu köpt ur Molos vårkollektion flickor?? DalmatinersuitDalmatinerbyxorFjärilströja m pärlplatteärmarFjärilssuitPärlplattebyxorKortärmad bubbelbody i turkostKortärmad bubbelbody i gultBubbelbyxa i gultBubbel sommarsuit i gult

Pärplattor babybyxa

dalamtiner baby byxa

dalmatiner leggins

bubbelgum suit

dalmatiner suit

bilar (bubblorna) suit

dino tröja

pärlplattor tröja

koppar babybyxa
    turkos tunika med vita prickar

väntar på 

bubbelgum linne * 2
    gröna stjärnbyxor *2
    dino suit
    rosa lurvjacka
    turkos lurvjacka

Tror det vart allt

• Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-01-24 08:53:29 följande:
    JuliaochNelly skrev 2009-01-24 08:46:40 följande: Superfina bilder i bt!!!!!!!
    Tackar Glad din lilla sötnos är ju verkligen så söt hon med
    havsvind skrev 2009-01-24 08:55:01 följande:
    vad bra ringde jag med & la på två lurvisar
  • Mamma Kråkan

preggi inne? måste veta vart hon köpt jackan henns dotter har i BT hittade en likadan brun idag till lillebror men vill ha en svart eller brunt till syrran med. eller kanske någon annan som vet?

• Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 16:19:41 följande:
    Menar du skinnjackan? Tror hon sa att den var köpt på Lindex.
    aaa den såg jag inte alls där innen hittad en likadan i mörkt brunt på hm men tyvärr bara i 86 ville ha en till syster med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12