Vi som shoppar danska barnkläder del 12
shoppar du något kul?
hej hej har varit & handla på lindex & mat & i mataffären hände verkligen en super hemskt sak i kassan...tanten i kassen bredvid trillar bara rakt ner nästan ner i vagnen men då bromsen inte var på så åkte viggo bak i stället tur det så han inte fick henne över sig. tydligen så får hon ett epelepsid ( inte en aning om hur det stavas) anfall och ligger och skakar och efter ett tag upptäcker någon att det bara forsar blod ur huvudet på henne *usch* verkligen super hemskt och nelly blev jätte rädd & grät massor. och eftersom det blev hel kaos och vi inte betalt varorna kunde jag inte bara gå iväg heller med allt under vagnen ...så nelly grinade & viggo grinade då hon tydligen tappade sin handväska på honom.. usch usch verkligen super hemskt ...
sorry långa inlägget men var bara tvungen att skriva av mig
Pärplattor babybyxa
dalamtiner baby byxa
dalmatiner leggins
bubbelgum suit
dalmatiner suit
bilar (bubblorna) suit
dino tröja
pärlplattor tröja
koppar babybyxa
turkos tunika med vita prickar
väntar på
bubbelgum linne * 2
gröna stjärnbyxor *2
dino suit
rosa lurvjacka
turkos lurvjacka
Tror det vart allt
sorrry sorry att det blev så långt min data lever ett eget liv med mellan slagen
din lilla sötnos är ju verkligen så söt hon medpreggi inne? måste veta vart hon köpt jackan henns dotter har i BT hittade en likadan brun idag till lillebror men vill ha en svart eller brunt till syrran med. eller kanske någon annan som vet?