Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

HJÄLP följde med sambon upp till sthlm igår & tänkte snart åka med kidsen till kulturhuset men tänkta shoppa lite med...någon som vet om det ligger någon affär med danska kläder inte alltför långt ifrån kulturhuset,nk & där. vi tar tåget ifrån liljeholmen in.skulle bli evigt tacksam för lite hjälp

• Mamma Kråkan
    FL Lisa skrev 2009-01-19 09:49:20 följande:
    kikar in lite snabbt och ser att du snackar stockholm. Jag är lite snurrig nu känner jag men visst är det måndag idag? Tror tyvärr inte att kulturhuset har öppet idag då...om det är rum för barn du tänker på. Åhlens har ju lite danskt...och sen finns det en affär uppe i NK som säljer lite danskt. Inga favoritaffärer dock.Sen finns vildänglar på kungsholmen och matadorkids på söder och säkert massor med fler som jag missat nu..men det är ju en bit från kulturhuset till dom
    ååå tusen tack...villken osis om vi åkt dit just för det..finns det en del affärer på söder? vart hoppar man av då? om man åker tunnelbanan? tusen tack
  • Mamma Kråkan
    FL Lisa skrev 2009-01-19 10:01:54 följande:
    jag har inte så jättebra koll på alla affärer där men tror att även smallkids ligger på söder i alla fall.när man ska med matador kids så tror jag att mariatorget kan fungera att kliva av vid
    åå tusen tack då hoppar vi av där & orienterar oss fram ...verkligen tack för hjälpen
  • Mamma Kråkan

hej hej äntligen hemma från sthlm...shoppade på bombom idag & helt otroligt nog så kan nelly ha en pärlplattor tröja i 92 blev så himla glad...igår hittade vi en lgh bara sådär så nu flyttar vi om en månad till sthlm igen..känns både spännande & väldans ledsamt...7
    har det kommit fler nyheter nånstans?
    hoppas allt är bra med alla

• Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-01-20 16:36:38 följande:
    Jag tycker att det är dyrt med en frakt på 69 kr när andra shoppar skickar för 29 kr, eller fri frakt som mysgrodan. Min mamma skickade förra veckan ett par byxor för 24 kr hit. Känns som överpris med 69 kr. Est menar att hon tar det fastapriset för att jämna ut mellan fraktprsierna, att hon skickade till england för 170 kr förra veckan, men att kunden betalade 69 kr. Kanske inte såååå stor priskillnad men blir mycket på en tröja tycker jag.
    äää hel knas ju så då betalar man någon annans frakt då om man bara köper en tröja
  • Mamma Kråkan

ååå letade så igår efter en svart tunika till molo leggingsen dom nya med print med mäniskor på ( villken beskrivning) men det fanns igen stans hittade en brun men men lägger in det i BT  så blir jag super glad om ni säger vad ni tycker finast var ju molos star kläning till men det känns lite 499 för en svart & vit kläning

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12