Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-20 18:14:37 följande:
    ängeln: säg nån bra låt som går på radio nu lyssnar aldrig på radio och måste få höra lite nytt. är sååå trött på poker face nu ,men bia ÄLSKAR musik på youtube ni andra får med tipsa så klart
    Hum...tycker det går dåligt med bra låtar just nu, bara massa melodifestival låtar, iof så älskar Liam dom
    LIAM
  • ängeln83

Morning.
    Här har vi redan hunnit med en rejäl prommis, Liam vaknade kl 5.30 *bläääk*.
    Idag blir det lite kalas igen, innan det måste jag hinna till Ica och städa typ hela huset

LIAM
  • ängeln83
    Fiffa5 skrev 2009-03-21 08:17:38 följande:
    Ingen som vet om Katvigs röd/ljusblå klänning med lång ärm finns kvar någonstans??
    Bomull eller Velour?
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-21 08:28:11 följande:
    Godmorgon! Här tyckte Milo att halv sex var en lagom tid att gå upp. Jag vägrade så pappan fick offra sig Allt bra här? Denna veckan har varit hemsk på jobbet, jag har varit sååå trött på kvällarna så jag inte ens orkat skriva här inne :-O.
    Morning

Usch, samma här, Liam var stört pigg kl 5.30, tyvärr jobbar gubben så jag hade inget annat val än att gå upp.

Har också varit trött på kvällarna, inte mkt tid vid datorn, vilket också innebär minimalt med shopping
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-21 08:41:15 följande:
    Ja minimalt med shopping är ju en fördel
    Jaaa, för plånboken, men det är jädrans tråkigt
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-21 08:49:27 följande:
    Eller hur! Inte vänta på något och bara hitta räkningar i lådan. *BLÄÄÄ*
    Knappt så man tar in posten då ju

Tror dock jag kommer trilla dit i helgen, är såå sugen och har hittat lite fint som Liam nog måste ha.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-21 08:55:11 följande:
    Vad vad? Sitter ocksp med lite som jag funderar på.
    Lite Katvig som jag varit sugen på länge. O så är jag såå sugen på NS baggy XL brallorna, vet inte om modellen funkar på Liam bara.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-21 08:58:59 följande:
    Jag har kommit på en sak när det gäller mig. Jag fick ju hem dinosarie tröjan från T plus ett par skitiga NS jeans oxå de från T. Sonen älskade tröjan och visst den är fin men det är nog lite för mycket för min smak med hela tröjan i det trycket. Men jag tycker ändå den är fin men jag kommer nog tröttna fort. Gillar nog lite mer enkla kläder (kanske lite tråkiga) men det får gärna vara fina färger men kanske inte så mycket mönster.
    Tror faktiskt jag är likadan
    När det gäller Molo så gillar jag ränder och stjärnor mest, printen känns alldeles för plottriga för mej del, insåg just att det inte finns ett enda Molo plagg i Liams garderob med print.
    Jag gillar nog Katvig mer än Molo just nu, enkelt men ändå fina färger.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-21 09:00:34 följande:
    Ahh Katvig gillar jag men är det inte väldigt få färger i vår, fast det kanske kommer mer sen. Var det inte nån här i tråden som köpt de byxorna?
    Har jag inte tänkt på, men det kanske det är? Fast jag gillar nog höstens ränder mer än vårens, dom känns liiiite mesiga på nåt vis, men fina ändå

Jo det var det, ska förhöra henne lite Dom ser så himla fina ut i färgen, har bara sett dom i shoparna innan men där ser dom ju så ljusa ut.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-21 09:24:31 följande:
    Jag hade gärna sett lite fler färger och lite knalligare, det är ju ändå sommar snart. Hade gärna sett nån orange eller turkos. Turkos/vit hade varit fint. Sen hoppa jag att ryktet om att miniapple kommer tillbaka stämmer
    Åååh, turkos/vit hade ju varit super fint.

Kom nu på att vi visst har Molo print, bubbelgum och dalmatiner, men dom hänger redan bortglömda i garderoben, har tröttnat innan Liam knappt använt dom.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12