Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nogula skrev 2009-03-26 12:00:33 följande:
    Åh, var precis inne och kollade skatten Underbar läsning måste jag säga, kommer shoppas en del i sommar
    Håller med, uuuuuunderbar Det kommer bli en väldigt härlig sommar med en massa shopping, o att jag dessutom fick 7000 kr mer i lön denna månad än vad jag trott gör att jag är på strålande shopping humör idag
    LIAM
  • ängeln83
    Nogula skrev 2009-03-26 12:07:07 följande:
    Ja, det är aldrig fel med mer i kassan Hoppas nu sambon får lika mycket tillbaka som mig så kan jag shoppa upp hans pengar också
    Verkligen inte
    Jag och sambon fick tillbaka ungefär lika mycket, tror jag fick några tusen mer än han, tyvärr har vi ju gemensam ekonomi så dom faller isamma kassa, men en massa shopping i sommar får det absolut bli, resten går till semester i sommar och höst.
    LIAM
  • ängeln83
    Nogula skrev 2009-03-26 12:15:47 följande:
    Ja, vi har med gemensam ekonomi, men jag står för den mesta shoppingen Nån särskild semester inplanerad?
    Samma här Ialla fall shoppingen till Liam.

Vi har bokat en stuga i Falkenberg 1 vecka i juli, o så ska vi utomlands till hösten.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-26 12:17:00 följande:
    nä början på juni, sen är det i sep/oktober
    Synd...vi ska till Falkenberg i juli och tänkte ta en tur till skåneland och danmark då också.
    LIAM
  • ängeln83

Wow, äntligen funkar FL för mej igen, jädrans strul hela tiden *mutter*
    Fick just mail att mitt paket från Babyshop skickades idag, hooooooppas det kommer imorgon.

LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-26 17:28:49 följande:
    Har strulat för mig åxå i flera timmar   *irriterande* Å vad har du på väg?
    Väldigt störande, speciellt när man inte orkar göra nåt annat än o sitta vid datorn

5 par IdaT strumps, IdaT randig t-shirt, NS baggy xl jeans och en röd NS mössa
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-26 17:32:57 följande:
    TJUUUUSIGT
    Jaaaaaaa
    Akut behov av strumps här hemma nu då stortån kikat ut i alla IdaT strumps
    Ska på shopping tur med mammsen imorgon och hoppas på en massa fulla kassar.
    LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-03-26 17:33:06 följande:
    Åhhh just det, det hade du ju redan sagt Vet du hur ns mössorna är i stl? Funderar på den lila till svea (passar ju perfekt till katvig overallen) och den röda till anton (till den röd/blå vår molo vårjackan och marin blå pop).
    Liam har redan den lila NS mössan, den är SÅÅÅ fin. Jag köpte M till honom, sitter kanon bra på huvudet, blir lite baggy men det är ju bara coolt. Han har storlek 2 i Katvigs mössor.
    LIAM
  • ängeln83

Ingen som sett Katvigs rosa/vita body i storlek 62 nånstans?

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12