Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jompa skrev 2009-03-22 09:08:19 följande:
    Men passar dem till Liam? Jag köpte såna till P men han är för smal för dem, däremot passar deras nyare army för de är inte riktigt lika breda. Dottern kan ha dem men hon är lite rundare.
    Mjaa, dom passar väl rätt ok, fast dom är fortfarande lite för stora.
    LIAM
  • ängeln83
    Quiet thoughts skrev 2009-03-22 09:15:29 följande:
    t.om du kan ha oanvända kläder? Alvin har också nåt plagg som är typ nästans nytt. Hmm. Han har ju boliersuiten från Katvig som är typ så stor att han kan ha den då han är 3 haha... Nu blir han bara 2 om 2 veckor.
    Ha ha..jaaaa, det hänger nog 15 plagg i Liams garderob som har lapparna kvar. O sen har han ju sin växa låda också
    LIAM
  • ängeln83
    Quiet thoughts skrev 2009-03-22 09:27:17 följande:
    kul...
    Sen han började dagis känns det ibland som han har alldeles för fina kläder som mamma är rädd om
    LIAM
  • ängeln83

Duntoffla

Fiiiiin shopping och shysst sovstil på Noel

LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-03-22 10:09:01 följande:
    Tack! Ja, jag fattar inte hur han kunde somna sådär
    Ha ha...neeeeh, men när man har barn får man se dom flesta sovstilarna Liam somnade sådär en gång men fick panik när han sen vaknade och inte kunde röra sej Ett utav skälen att vi bytte säng
    LIAM
  • ängeln83

Tillbaka igen, "nattat" Liam och fotat en massa till T, tråkigt med jag måste verkligen få ut lite nu. När tror ni det är dags att lägga ut sommar kläder?

LIAM
  • ängeln83

Godkväll

Trött ängel kikar in...men jag vaknade till liv igen när jag gick in på Skatteverkets hemsida Trodde inte jag skulle få tillbaka nåt men oooooj va glad jag blev

LIAM
  • ängeln83
    Cazz skrev 2009-03-23 19:08:42 följande:
    Måste fråga er, hur mycket pengar lägger ni i månaden på era barn (då tänker jag enbart kläder/skor). Hur mycket lägger ni på er själva? Jag har helt tappat fokus, handlar nästan ja 99% till dem....
    Oooooj...alldeles för mycket till sonen och väldigt sällan till mej själv Får nåt ryck några gånger om året då jag uppdaterar min garderob annars är det helt klart mest till sonen.
    LIAM
  • ängeln83
    Hilti skrev 2009-03-23 19:12:32 följande:
    Altså, dum norsk som jag är.. vad skal det stå före summan om man måste betala eller får tillbaka på skatten? Jag hittar inget datum för utbetalning.. *kliar mig i skallen* 
    Hur då menar du?
    Här står det längst ner: Belopp att få tillbaka, o så summan. Utbetalningen brukar ju vara innan midsommar.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-23 19:47:10 följande:
    men huuur gör man? fattar inte?  måste man ha deklarerat på nätet innan?
    Naeh, gå in på skatteverkets hemsida, logga sen in på e-tjänster och inkomstdeklaration med bank id, sen går du bara in på skatteuträkning o så kommer det fram
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12