Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-03-27 08:47:05 följande:
    Ah då förstår jag att du letar rosarandig Katvig...åh nu blev jag sugen på Katvigsalgen iaf för de ränder är ju superfina Jag hade nog köpt en Småfolksuit
    Jätte fina
    Köpte dom ränderna till kusinens Moa förra sommaren, såååå söt var hon.

Mm...men vilken suit då?
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:48:00 följande:
    yes det har dom men det skiljer ju ara 30kr i pris tror jag så då är ju katvig mer prisvärt
    Mmm...jag hade nog valt Katvigen men mamman är liiiite mycket basic så jag tror nästan det blir för mycket för henne Hon lär nog få en chock när hon ser bodyn.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:51:45 följande:
    fiabiff är väl ett gulligt namn
    ASG...det var fint

Hon som fick bebis nu är typ väääääldigt snuskig av sej, så när jag frågade vad bebisen skulle heta så svara hon Vagina Pussy
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:54:06 följande:
    är det dom ceriserosa? jag fick bara ett kryss på länken. dom funkar nog! lite mörkare än kantbanden men helt klart funkar det
    Jupp, dom på ta 3 betala för 2, dom borde nog funka, eller lila kanske?
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:56:13 följande:
    ASG  mmmm "VAGIIIIINA kom nu, det är dags att äta" fint och kalla så över hela lekplatsen när man är ute och leker
    Ha ha, det hade väl varit najs O så ångrade hon att hon inte köpt sonen till DICK istället
    LIAM
  • ängeln83

Nån som varit på Bombom i Jkpg den senaste tiden?

LIAM
  • ängeln83

isako

Såg du om det fanns några gamla Katvig ränder på rea? Och var det mkt rea överhuvud taget där?

LIAM
  • ängeln83
    isako skrev 2009-03-27 11:07:35 följande:
    Jag vet inte riktigt vad som fanns kvar.. J Hmmm Hon hade randiga velour kvar sist. Men utplockat i storlekar..  Men du, ring henne. Hon är super bra att ha att göra med. Om än ngt förvirrad ibland
    Okay...men fanns det mycket på rea då?
    Jag ska dit idag och kolla läget
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12