Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-26 17:38:31 följande:
    aha, men vilka stl finns det? trodde bara att det fanns s och m. finns l också?
    S, M och L finns. Jag köpte först L till Liam men den var tok stor och passade mej så jag bytte till M.
    LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-03-26 17:41:24 följande:
    Men himmel vad svårt du gör det för mig
    Soooorry.
    Till vilka åldrar ska mössan passa då?
    LIAM
  • ängeln83
    Babybalo skrev 2009-03-26 17:47:58 följande:
    Min tio-åring har L... Jag köpte den till 10månadersbebben men han drunknade i den! NS säger att stl L är 48-50 och jag jämförde med PoP som säger att det är 9 mån-2 år. Stämde inte riktigt!
    Näääh, NS mått stämmer verkligen inte.
    LIAM
  • ängeln83
    Tindrisen03 skrev 2009-03-26 18:00:17 följande:
    Så här står det om stl på NS-mössorna på minpluddevtts sida: S= baby upp till 1 år M=1 år- 5 år L= 6 år upp till vuxen  
    Kan tänka mej att det där stämmer ganska så bra
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-26 20:10:11 följande:
    Hej flickor! Pust vilken dag... Äntligen fredag imorgon. Och LÖÖÖN!!
    Håller med helt o fullt Fast det blev tidig helg för mej då Liam blev hemskickad från dagis idag. Men imorgon ska jag till Bombom och bränna lönen
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-26 20:34:18 följande:
    Å stackars Liam. Är han mkt sjuk? Det är såå mkt vabbande i början.. Tycker man vabbar alltid. Nu har det blivit lite bättre för oss, men förra terminen var det en gång varannan vecka...
    Hum, nääää, dom ringde och sa att han varit super hängig på förmiddagen, sen hade han bajsat löst så dom var rädda att det var magsjuka då det tydligen går igen, därför skickade dom hem honom. Han somnade när vi kom hem och när han vaknade så var han lika pigg som vanligt. Sambon sa att han hade fått tag på skålen med vindruvor igår så det var förmodligen dom som ställde till det lite i magen.
    Fick order att ha honom hemma tills måndag ifall det var magsjuka.
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-26 20:43:12 följande:
    Ahh! Ja det är man ju nojjig för... *uhh* Ja visst kan vindruvor ställa till det i magen?? Milo hade ätit det hemma en eftermiddag och dagen efter bajsade han svart/grönt med druvor i. *mmmm*
    Tyckte det verkade lite lustigt med magsjukan eftersom han inte varit där sen i början av förra veckan. Mm, Liams mage tål INTE för mkt vindruvor.
    LIAM
  • ängeln83
    Stormis skrev 2009-03-26 20:51:33 följande:
    Tack för fiiina pellefanterna som kom idag. Hann nog få nån bild när vi provade innan det kom välling över hela...
    Varsågod
    Visst är dom underbara! Vill absolut se bild ju.
    LIAM
  • ängeln83

Godmorgon

Hemma idag, Liam är inte ett dugg sjuk men han fick inte komma till dagis idag ifall det var magsjuka. Nåja...inte fel med lång helg.

Men SUCK...igår hade vi vår och inatt har det kommit 10 cm snö, börjar tröttna på vädret nu.

LIAM
  • ängeln83
    Nogula skrev 2009-03-27 07:58:01 följande:
    God morgon på er!! Tycker det är dåligt med kortärmade småfolk till Ella på T. Måste ha det ju. Kanske nån i tråden som ska sälja några såna
    Morning.

Vilken size?
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12