Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-23 19:55:13 följande:
    men där står inget under bank id? det går inte att logga in. det står att man ska bläddra för i datorn står ens bankid
    Har du bank id då?
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-23 19:58:24 följande:
    nä antagligen inte vad är det ? man måste ha deklarerat på nätet innan eller?
    Det kan du fixa på din internetbank, har du Handelsbanken så står det BankID på första sidan, hur smidigt som helst att fixa.
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll girls.

Kikar in en runda, har super ont i halsen, viiiiill inte bli sjuk just nu, får nog natta mej tidigt ikväll.

Kom just på att jag har lite auktions avslut snart, och blev helt paff när jag såg budet på en av auktionerna, sånt är alltid kul

LIAM
  • ängeln83
    JuliaochNelly skrev 2009-03-24 19:58:42 följande:
    Ingen som har koll på NS stl ?
    Har ingen koll på större storlekar men Liam har 92 på sina och dom är stora, tror inte du ska köpa större än 86 till V iaf.
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll girls.

Här vankas det hockey på högsta volym, så jag stängde in mej i data rummet med en filt och en kopp the, mår lite sådär halv kasst.

Ikväll ska jag ta mej sjutton shoppa nåt, var ju super länge sen nu.
    Knep dock en Katvig tröja på T till mej själv tidigare idag

• ängeln83

Nån som sett Katvigs rosa/vita body i storlek 62 nånstans?

• ängeln83
    ÖNadja skrev 2009-03-25 19:42:26 följande:
    Ängeln: Har du katvig leggings till liam?
    Jupp
  • ängeln83
    ÖNadja skrev 2009-03-25 19:49:54 följande:
    har du kanske nån bild på det..? =) Har beställt den lila/vita å grön/blåa tröjan till E, va sugen på att beställa från freshmilk som fortfarande har 25%..men skulle vilja se hur de ser ut innan ja klickar hem det. =)
    Självklart
    Här är storlek 92, dom börjar bli i minsta laget så jag kommer köpa 98 till honom.
    IMG_2556.JPGIMG_2487.JPG
    LIAM
  • ängeln83
    ÖNadja skrev 2009-03-25 20:08:30 följande:
    Tack! Va fin han är i dom, E måste helt klart få sej ett par eller två! =) Hur lång är Liam nu? Elvis är 84, tror du han klarar sej med 92? På freshmilk finns bara dom enfärgade, tror du de blir snyggare med randiga till? hade ju inte varit dumt att handla med lite rabatt.. Liljan o loppan: *pling* igen
    Vet inte riktigt men skulle tippa på runt 90 cm lång, tror absolut att det räcker med 92 till Elvis. Det är ju snyggt med enfärgade också, speciellt när det är rabatt
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12