Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Moi snart 26 år i Molo bralls storlek 92, såååå jädrans sköna men nu snackar vi cykelbyxe varning, fast jag skulle lätt kunna ha ett par fast med ett lite längre linne till
    (blunda för mina snea knän *s*)
    IMG_2616.JPG

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-18 19:20:13 följande:
    Inte överväga. Bild är ett KRAV
    Fixat {#lang_emotions_cool}
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 19:20:28 följande:
    Bella sa samma sak!  " gud va sköna dom är, så där mjuka på nåt sätt"  Hoppas Molo börjar med vuxen bysser nån dag   Å vi måste få se bild ju
    Jaaaa, alltså verkligen jätte sköna och mjuka, funderar starkt på att köpa på mej några
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 19:20:28 följande:
    Bella sa samma sak!  " gud va sköna dom är, så där mjuka på nåt sätt"  Hoppas Molo börjar med vuxen bysser nån dag   Å vi måste få se bild ju
    Fast dom satt mkt snyggare på din Bella juuu Lite väl tajt på moi.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 19:22:21 följande:
    fy sjutton va tuffa cykelbralls   ha ha ha!!!  oerhört låååång användningstid på dom bysserna   från ca 2 år till vuxen ålder
    VISST {#lang_emotions_tongue_out}, tuffaste cykelbrallsen ever lixom.

Aaaah, o det är inte varje dag mammsen kan ärva bralls av Liam juh *asg*
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-18 19:25:05 följande:
    *ASG* Ja mig hade dom inte gått på iallafall Inte ens med vilja våld och vasselin
    Ha ha, lite våld fick ja allt ta till men inget vaselin
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 19:24:47 följande:
    *skrattar så tårarna sprutar här*   ha ha ha!!!  Helt sjukt flexibla byxor ju    *asg*  Störtsköna!!!
    Ha ha, då skulle du sett min gubbe när han klev innanför dörren o jag strutta fram o posa lite för han, jädrans va han garvade
    LIAM
  • ängeln83

Kanske man skulle köpa ett par Molo bralls i JR storlek?, så dom inte blir riktigt så jädrans tajta lixom

LIAM
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Har jobbat idag, mår fortfarande skit, men men. Är dessutom så trött, hade lätt kunnat gå och sova nu men nu börjar hockeyn och det lär inte bli tyst i huset på några timmar.

Vad händer här då? Shoppas det nåt?

LIAM
  • ängeln83
    LA Woman skrev 2009-03-19 19:03:44 följande:
    Härliga vårbilder!!! Jobbigt att inte må bra Hoppas du piggar på dig!!!
    Älskar verkligen solen, och värmen, i e.m hade vi 25 sköna grader på altanen
    Lite shopping så mår jag nog bättre igen
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12