Inlägg från: ängeln83
|
-
-
FixatTjollabolla skrev 2009-03-18 19:20:13 följande:Inte överväga. Bild är ett KRAV
-
Jaaaa, alltså verkligen jätte sköna och mjuka, funderar starkt på att köpa på mej någraRååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 19:20:28 följande:Bella sa samma sak! " gud va sköna dom är, så där mjuka på nåt sätt" Hoppas Molo börjar med vuxen bysser nån dag Å vi måste få se bild ju
-
Fast dom satt mkt snyggare på din Bella juuuRååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 19:20:28 följande:Bella sa samma sak! " gud va sköna dom är, så där mjuka på nåt sätt" Hoppas Molo börjar med vuxen bysser nån dag Å vi måste få se bild ju
Lite väl tajt på moi.
-
VISSTRååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 19:22:21 följande:fy sjutton va tuffa cykelbralls ha ha ha!!! oerhört låååång användningstid på dom bysserna från ca 2 år till vuxen ålder
, tuffaste cykelbrallsen ever lixom.
Aaaah, o det är inte varje dag mammsen kan ärva bralls av Liam juh *asg* -
Ha ha, lite våld fick ja allt ta till men inget vaselinTjollabolla skrev 2009-03-18 19:25:05 följande:*ASG* Ja mig hade dom inte gått på iallafall Inte ens med vilja våld och vasselin
-
Ha ha, då skulle du sett min gubbe när han klev innanför dörren o jag strutta fram o posa lite för han, jädrans va han garvadeRååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 19:24:47 följande:*skrattar så tårarna sprutar här* ha ha ha!!! Helt sjukt flexibla byxor ju *asg* Störtsköna!!!
-
Kanske man skulle köpa ett par Molo bralls i JR storlek?, så dom inte blir riktigt så jädrans tajta lixom
-
Godkväll flickor.
Har jobbat idag, mår fortfarande skit, men men. Är dessutom så trött, hade lätt kunnat gå och sova nu men nu börjar hockeyn och det lär inte bli tyst i huset på några timmar.
Vad händer här då? Shoppas det nåt?
-
Älskar verkligen solen, och värmen, i e.m hade vi 25 sköna grader på altanenLA Woman skrev 2009-03-19 19:03:44 följande:Härliga vårbilder!!! Jobbigt att inte må bra Hoppas du piggar på dig!!!
Lite shopping så mår jag nog bättre igen