Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

gosmamman skrev 2009-03-19 21:15:17 följande:
    ååååh, jag vill ha ett sånt men tyvärr är det förlitet
    Hade det varit 98/104 hade jag tagit det direkt, shysst köp nu pris också ju
    LIAM
  • ängeln83
    Quiet thoughts skrev 2009-03-19 21:18:56 följande:
    La in min shopping iallafall... Vad fina bilder i BT btw
    Super snygga NS Är det baggy XL?
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-20 17:08:51 följande:
    Hej tjejer Behöver er hjälp, köpte ju dessa på T www.tradera.com/Nova-Star-jeans-stl-98-auktio... Nu när jag fick hem dem så är det massor med fläckar på dem, och inga man kan missa för de syns verkligen. Ser ut som typ köttfärssås eller likande. En ganska stor i rumpan och några små fram. HUr ska jag göra nu, säljaren har lämnat ett omdömme på mig redan ett jättebra sådant. Men jag måste väl säga nåt till henne eller hur?
    Hej hej

Den på rumpan syns väl ganska bra på bilden va?
    Jag tycker absolut att du ska säga till henne, du betalade ju ändå en del för dom och för det priset vill man ju inte ha en massa fläckar. Jag tycker att hon ska erbjuda en del av pengarna tillbaka.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-20 17:13:52 följande:
    Ja fast den är större i verkligeheten. Jag trodde det bara var kameran eller nåt då det står jättefint skick, för så skriver man väl inte om det är fläckar och den här kan man inte bara missa. Ska maila till henne.
    Neeeh, har plagget fläckar så är det absolut INTE jätte fint skick.
    Jag hade krävt att hon häver köpet eller typ hälften av pengarna tillbaka.
    LIAM
  • ängeln83

Hej förresten
    ÄNTLIGEN helg, jobbade halv dag idag så jag och Liam tog oss en tupplur efter dagis/jobb, fyyy va trött man är nu.

LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-20 17:36:18 följande:
    myyys här hemma har vi bara lillebror idag och när han lagt oss så ska vi myysa. isabel brukar ju sova i vårt sovrum, men inte inatt
    Ohhhh la laaaaaa...Buttes goes hot hot.

I vår binge blir det nog inge mys ikväll, Liam är super förkyld o lär säkert hamna mellan oss.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-20 17:44:14 följande:
    ja man vill ju inte ha publik liksom
    Näääääääh, o gubben får prestations ångest bara hunden kommer in i rummet, tänk då vad som händer om Liam kommer in *asg*
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-20 17:57:54 följande:
    haha det är sååå jobbigt när djur tittar på vi hade en katt innan som älskade att vara publik mannen fixade inte det
    Ha ha, stackars män
    Våran hund gillar också att sitta och kolla med huvudet på sne
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12