Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Är fortfarande på jakt efter Katvig rosa/vita body eller suit i storlek 62, hojta om ni ser.

LIAM
  • ängeln83
    Nogula skrev 2009-03-27 08:10:01 följande:
    86/92 tror jag blir bra, inte mindre i alla fall
    {#lang_emotions_dreamer}
    Någon speciell du letar efter?
    Tänkte gå igenom Liams garderob idag, nästan alla Småfolk 86/92 börjar bli för små för honom nu {#lang_emotions_cry}
    LIAM
  • ängeln83
    Nogula skrev 2009-03-27 08:18:05 följande:
    Hur stor är han och vad väger han? 86/92 måste väl räcka till Ella? Hon är nog ca 85 cm lång och väger 11 kg.
    Vet inte riktigt med skulle tippa på runt 90 cm och kanske 13 kg. Ja det tycker jag nog, men sen skiljer det ju en del på olika t-shirts också, Liam har en i 74/80 som fortfarande passar
    86/92 är inte riktigt för små än men på gränsen.
    LIAM
  • ängeln83
    THEA och Grodan skrev 2009-03-27 08:21:25 följande:
    God morron Här var man på väg till dagis/jobb och då händer det........Alex kräks så hemma igen med andra ord. Vad shoppas då??? Jag har ju fortfarande köpstopp till salgerna...med vissa undantag Tack Tofflan för nöbblarna, Alex vill inte ta av dom vad är det med barn och nöbblar?!? Och tack Butte för fiiiiina Småfolk t-shirten
    Morning.

Så typiskt...hoppas han piggnar på sej snart.
    Håller med, vad är det med barn och nöbblar egentligen? Det första Liam gör på morgonen är att ta på sej regnbågarna
    LIAM
  • ängeln83

Nån som har tips på nåt fint att köpa till min jobbarkompis nyfödda lilla Emilia?
    Ska till Bombom idag och hoppas hitta nåt fint. Vi har skrammlat på jobbet och det var visst självklart att jag skulle sköta det inköpet

Behöver också tips på nåt fint att köpa till Liams kusin Julius som fyller 1 år i helgen.

LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-03-27 08:37:55 följande:
    Åh Emilia var ett gulligt namn- har ju inga flicknamn alls på lager Hur mkt pengar har ni skramlat?
    Jaaa det är sött Svårt med flicknamn annars, vi hade bara 1 namn på lager när jag var gravid och det var Liam , tur att det blev en pajk.

Bara 200 kr, men jag tänkte köpa nåt själv också för typ samma peng.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:38:25 följande:
    lila/vit katvig suit till bebisen och huum svårare till ett åringen.. prisklass??
    Hade velat ha rosa/vit suit eller body till bebben men det verkar ju vara omöjligt att hitta.

Ungefär 200 kr till 1 åringen.
    LIAM
  • ängeln83

Eller var tror ni om Småfolks lila body med kaniner till bebben, o tips på bralls till den?

LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-27 08:44:59 följande:
    www.halloncollection.se/default.asp?page=sido... denna?? och kanske katvigs rosa/vita leggings på klkids
    Jupp det var den jag menade...ajust ja, dom har jag inte tänkt på, annars borde väl Lindex ha några cerisa velorisar va?
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12