Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-03-27 11:36:45 följande:
    Ja hon har massa.. Hela lagret fullproppat plus hela nedanvåningen.. Dock är det ju som sagt tidigare kollektioner men väl värt ett besök enligt mig. Synd jag inte visste, kunde vi ju ha fikat
    Ååååh va kul, det är just tidigare kollektioner jag är ute efter
    Ska köpa lite presenter och då är det alltid bra om det är rea.

Ja det var synd, men vi måste absolut ta en fika en annan gång
    LIAM
  • ängeln83
    havsvind skrev 2009-03-27 11:42:11 följande:
    Hej tjejer, e ni gulliga och hjälper mig lite... Kolla bt!
    Absolut behålla, tycker inte den ser så lång ut och det är ju alltid bra med lite växmån.
    LIAM
  • ängeln83

Skulle precis gå in på T och ta bort en grej som jag blev lite rädd att den skulle gå o såld, då såg jag att någon köpt den på köp nu, kul kul

LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-03-27 12:16:08 följande:
    Åh fina! Såna måste nog vi ha Jag blev grymt nyfiken på VVs denimprogram- muddjeans är så bra!
    Super fina, hade velat ha till Liam också, men men.

Jag också, speciellt nyfiken på mudd jeansen, bra pris också ju, dom vill jag klämma på IRL.
    LIAM
  • ängeln83

Här hemma är det gubben som har spindel fobi, han tjuter som en flicka om han får syn på en
    Min fobi är ormar, och värst av allt, TROLLSLÄNDOR, jag haaaatar dom, har fått flera fina sommar dagar förstörda p.ga dom, ser jag en på trädgården så flyr jag in och öppnar inte dörren resten av dagen *ryyyyyyyyyys*

LIAM
  • ängeln83
    Quiet thoughts skrev 2009-03-27 12:34:58 följande:
    vi har massor av sländor här
    Ååååh FYYY, då ska jag ALDRIG besöka Åland
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-27 12:36:28 följande:
    Å mina kläder från peace and jam har kommit, men de är rek och måste hämtas på posten och mina bihålor tycker så där om det   Får vänta med dom helt enkelt  *jädrans*
    Suuuuuuurt, inget snällt litet barn hemma som vill fjäska lite för mammsen mot en liten muta?
    Vad är det i paketet förresten?
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-27 12:41:46 följande:
    Ja sketasurt!! Hade verkligen behövt lite upp piggande Molosar idag Bara Bubblan hemma o hon e aningens för kort för att hämta paket I paketet är det sländor/grönrandiga ärmar tröja grönrandiga leggings cerise/vit med grön kant tunika och jag vill ha dem nuuuuuuuuuu
    Fina kläder är ju bästa medicinen

Ha ha...jaaaah, aningens kort kanske? *asg*

Fiiiiint, förstår att du vill ha dom nu, ingen snäll granne då?
    LIAM
  • ängeln83

Tips på byxor till Katvig vit/lila body?
    (förutom Katvigs byxor då)

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12