Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-27 14:24:00 följande:
    Ängeln83: Visst var det den lila/vita katvig färgen du ville åt? Här kommer två bilder.
    Jupp, det var den
    Alla 3 färgerna var ju fina till ju.
    LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-03-27 14:26:20 följande:
    jepp jag gillar mest den lila till sedan den mörk rosa.
    Håller nog med dej, lila var nog absolut finast till.
    LIAM
  • ängeln83

Näääh, dags o sätta fart här, klockan tickade visst på rejält, ska snart hämta mammsen och sen dra på shopping i Jkpg, wish me luck

LIAM
  • ängeln83

Morning.

Här fick jag sovmorgon till kl 8 iaf, vaknade dock med världens huvudvärk eftersom jag somnade tiiiiidigt igår

LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-03-28 08:19:36 följande:
    Morrn morrn! Jobbigt att vakna med skallebang Hoppas att det går över snart
    Morning
    Länge sen vi var här samtidigt, allt bra med er, förutom stort lass?

Mmm, hoppas jag med, vi ska på 1 års kalas idag med typ 10 barn och då vill jag INTE ha huvudvärk
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-28 08:23:12 följande:
    Då hoppas vi den försvinner innan. Är det bra med er annars? Shoppar du nåt kul, förutom ditt gäng strumpor då? Har du provat de nya NS byxorna på Liam ännu, hur sitter de?
    Jodå, det är bra, förutom att jag och Liam är lite förkylda men jag hoppas även det går över snart O med er?

Ha ha, njaaa, skulle ju shoppa igår men hittade ingenting, förutom en ESL body till kompisens nyfödda. Var på Bombom men tyvärr hade dom inte så mkt nyheter förutom Molo.
    Jupp, han hade dom nya NS igår, heeeeeeeeeeelt underbara, finaste NS ever, kan lägga in en bild i BT om du vill.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-28 08:39:36 följande:
    Verligen superfina, snygg färg. Men jag tror att de blir för stora för mina små. Ska idag prova army modellen på M och se om hon kan ha dem. I såna fall blir det nog shopping
    Dom är helt underbara, och färgen är sååå fin, gillar mörka jeans mer än ljusa, är ju fortfarande lite tveksam till Harem brallsen.
    Mmm, fast Liam är ju också liten, eller ja, smal då och dom sitter jätte bra på honom.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-28 08:46:50 följande:
    Mmm men jag är osäker på om jag gillar dem så baggy. Älskar ju den gamla gamla modellen med bruna muddar. Den som är lite smalare och så armymodellen då förstås.
    Ja det är ju en smaksak, jag gillar ju när dom är baggy
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-28 08:48:48 följande:
    Ängeln: UNDERBARA NS! Vill haaa !
    KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP, dom är SÅÅÅ fina
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12