Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-04-05 09:18:51 följande:
    NAJS! Vi har köpt en ny grill och nästa helg blir det premiär. Har lite småprojekt att fixa med ute. Ni har ju så fint inne så ni behöver ju inte fixa mer Vi har ett par saker som ska tapetseras om bara de jäkla tapeterna kommer snart. Sen vill jag köpa nya möbler till hallen, nytt soffbord, nattduksbord mm. Vill ha enkelt vägghängt sängbord som inte kostar 2000 kr styck!
    M borde absolut passa till Noel, tror inte han kan ha L för den är tok stor, hade hemma den först men den åkte ner över ögonen på Liam
    Hum...njaaaa, vet inte om den finns fraktfritt.

Vi börjar faktiskt bli så gott som klara här inne, "bara" taket i köket och hela långa hallen som ska målas, sen lägger vi vår energi utomhus, tänkte köpa lite fina träd och plantera, vår baksida är SÅÅ tråkig just nu.

Vi har super enkelt vägghängt sängbord, bara som en liten låda.
    LIAM
  • ängeln83

Duntoffla

Absolut, man vill ju ha fint överallt
    Gillar inte trädgårdsarbete så det får bli smidiga saker som klarar sej själva. Tur nog så har vi en snäll granne som hjälper oss beskära träden

Sånna här har vi:
    shop.bolagret.se/webshop/gui_main.asp&view=1&query_type=&maxhits=&query=&article=7330010367903
    Vi köpte 2 set, dom största har vi som sängbord, dom andra hänger i Liams rum.

LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-04-05 10:20:12 följande:
    Ängeln- är du kvar? Tycker du inte att kuberna är för smala? Får man plats med något på 20 cm?
    Fast så små är dom väl inte?
    Kollade du måtten på bolagrens sida?
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 10:22:57 följande:
    Jag fyndade denna igår! www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=88169... Såå glad att den äntligen är MIN! Å för ett bra pris med.
    Åååååh, GRATTIS, äntligen
    Milo kommer bli såå fin. Våran börjar bli för liten nu {#lang_emotions_cry}
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 10:35:37 följande:
    Oh no är det 86/92?? Är såå glad att jag äntligen fick den och riktigt billigt med. Mitt maxbud var väl 255 Sist en sån i nyskick låg ute vann preggi den med 244 nånting... Jag har 252 kr på TS kontot att shoppa upp. Men mev vaaaaaaaaaaaad!!! Hittar inget, är så kass på att hitta där. Vill nog helst ha småfolkisar i 98/104 t-shirts.
    Jupp 86/92 på den, sååå pissigt att han börjar växa ur den storleken på Småfolk nu, blir T för en hel del tröjor/t-shirts.

Verkligen bra pris ju
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 10:57:37 följande:
    Nej den har jag inte sett! Vart hitta du den??????
    www.trendsales.dk/main.asp&id=12968631&forum=360&road=&search=sm%C3%A5folk&sort=ID%20DESC&status=21
    LIAM
  • ängeln83

Oj va lugnt här blev...

Funderar på om jag ska köpa Molos softshell till Liam, vilken storlek ska man isf ta?
    Han har 92/98 i andra jackor.

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12