• Tabby

Ska jag satsa på en 74 eller 80 till baby 9 mån i sommaren gällande t-shirt?

• Tabby

Incommunicado skrev 2009-01-17 10:54:29 följande:

jag ringde igen och sa att det var brev, hon letade men motvilligt och ringde upp nyss o sa att det inte fanns. Vet ej hur bra hon letade, men det är väl upp till my-baby nu att ersätta mmig inte sant? de sa at de ska efterlysa på posten men jag borde ju kunna kräva mina pengar, det säger Maugu som ju vet sånt.
    På deras hemsida står det att de inte ansvarar för postens slarv. Vill man vara säker på att det kommer fram ska man be dem posta rekommenderat mot extra kostnad. Jag vet inte om de kan frånsäga sig ansvar om brev ej kommer fram om de skriver så. Bästa vore att kontakta konumentverket på din ort o se vad de säger.

Om du gör det tala gärna om vad de sa. Kan vara bra för oss andra att veta oxå.
  • Tabby

Tinkerbell, var hittade du 50 % på småfolk? Skriv gärna i min gästbok. Hinner inte läsa allt ni skriver

• Tabby

jojoa75 skrev 2009-01-23 19:13:40 följande:

vilken söt liten korv i petrol kikkidsuit
    Tack .
  • Tabby
    LA Woman skrev 2009-01-23 21:43:26 följande:
    Här är trycket på klänningen
    vilket tryck

Han har blod på skjortan ser det ut som. Ser ju ut som om han är beredd på att våldta henne eller nått
  • Tabby

Gnottan skrev 2009-01-23 22:45:37 följande:

Hej hej...en liten fråga,är det någon som har sett Molos "verktygs-body i nån webbshop? Har hittat byxorna men inte bodyn! Nån som vet sådär på rak arm?
    Hittar bara kortärmad body...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12