Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Sara och Maja skrev 2009-01-12 16:26:40 följande:

Kikar in lite i eran tråd ibland då jag är nybörjare på danska klädmärken. Har just nu fastnat för Ida T och Molo.Såg i bildtråden att flera av er beställt kläder från EST men jag kunde inte hitta någon sådan länk i trådstarten.
    Elva små troll
  • stökmamma

Man kan inte annat än att ge B&R 5 STORA stjärnor...
    Sicken service.Dom skickade bilder på mina "önskemål" och kom m andra förslag, m bilder...
    Väntar hem en dalmatiner suit i 92 m blå band därifrån bland annat. plus att dom ska försöka beställa hem lite mer Molo åt mig i bla 152. Och dom har inte webbbutik.
    allt har gått via (snabba) mail.
    annat än en annan butil det....

• stökmamma

1+1? är du här?
    Har din sötnos nån molo helprintbody?
    Har för mig att jag läst att dom är smala, och våra är ju ungefär lika.
    (Bara ifall jag vågar köpa eller om det är bättre lägga pengarna på andra istället)

• stökmamma

Då va vi oxå dalmatin ägare men HJÄLP va stor den va...
    Får nog köpa mindre om det finnns kvar nånstanns

Nån som har vårens stars bralla i 86 el 92 och kan mäta innerbenslängden åt mig??

• stökmamma

SmillaMilla skrev 2009-01-14 18:14:53 följande:

Oj var de större än höstens molo tröjor? Vill du mäta den?
    Nej , de va en suit och jag tycker den va hemskt stor. Lilla storesyster kunde nästan ha den och hon är en 110...
    Har ingen vana av molo så jag tog va jag trodde skulle vara lite att växa i men det här va lite väl
  • stökmamma

Eftersom man lär sig av sina missar så frågar jag er moloproffs nu...
    Hur är molo i storlek jämfört med lindex och meandi?

• stökmamma

Hjälp!!!! nu är man ännu virrigare om strl....

ängeln83 skrev 2009-01-14 18:53:37 följande:
    Hur stor är Svea?Liam är ungefär 89 cm lång och väger 12,5 kg.Jag tror lätt att det hade räckt med 86 till Liam.
    Kör du 86 el 92till Liam? Vad har han i dalamtin tröjan? Är det 92 har jag beställt en alldelles för stor, buhu
    min son är mindre
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12