Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

trunken81 skrev 2009-01-30 23:32:43 följande:

Hörrni..är det nån som har sett den här nånstans? Vi har den i stl 68, jag vill så gärna ha den i stl 86 men har inte sett den nånstans.Kanske nån som har nån liggandes hemma, skräpandes? såg ju att den fanns på rea för inte jättelänge sen på ajabajakids för 120-140 spänn typ, det är d sista jag sett av den. Ångrar bittert att jag inte slog till såklart.
    jag slog till på en 80
  • stökmamma

trunken81 skrev 2009-01-30 23:41:08 följande:

Åh jag kikade in hos dig nu, vilken härlig skara barn du har! Det måste vara underbart att ha så många barn - och JOBBIGT (eller)?!  Och vilka blondisar  Kan inte mamman slänga in ett kort här med? Hmm nästan dags alla mammor visar sig lite i BT igen, tycker man ser er för sällan!
    jag är oxå kvar, min gubbe sover , på soffan som vanligt.
    Och jag som vill ha fler barn
    fastnar inte på kort, jag inte..dessutom har jag inte orkat ta itu m hur man minskar bilderna eller lärt mig hur man för över fr kameran.
    Måste lära mig så kanske jag bidra me nåt i bildis...
  • stökmamma

trunken81 skrev 2009-01-30 23:52:18 följande:

är du kvar? Nu blev jag väldigt intresserad av din 80..säääker på att den kommer kunna användas i sommar, nu när Liljan berättar hur hennes M druunknar i stl 86? hihiBara säg till isåfall
    med tanke på att vi bara har 68 på väg mot 74 nu så.....
    kanske ska prov
  • stökmamma

trunken81 skrev 2009-01-30 23:56:24 följande:

Fler barn ? haha Men allvarligt, vad är hemligheten för att orka? Valium?  Jag skulle inte säga nej till 3-4 barn, men vårt enda är ganska vilt så jag undrar hur trött jag hade varit efter 5 hahaJag har ju 3 syskon, jag undrar många gånger hur mor orkade. Det är ju ändå en hel del som ska göras!
    Se till att sambon jobbar borta!! De är hemligheten.
    Jag tycker inte 5 är värre än 2 snarare tvärtom.
    jag bryr mig helleri nte om lite skit i hörnen. Är hellre me barnen.
  • stökmamma

Zvartaliljan skrev 2009-01-31 00:07:45 följande:

någon som vill ha en 2,5-åring? Hon sitter här o pusslar o vägrar somna...
    [/citat]

Välkommen hit
    trunken81 skrev 2009-01-31 00:03:50 följande:
    Det är imponerande iallafall, jag vill också ha en sån fin barnaskara! Hur gammal är du? (om jag får lov att vara nyfiken )
    född -77, äldsta jäntan är född -98
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-01-31 00:13:17 följande:
    aldrig gått o lagt sig...hon somnar aldrig före 11 och ikväll är hon hopplös!
    hjälp!!!! Då skulle jag nog bli tokig....
  • stökmamma

trunken81 skrev 2009-01-31 00:14:43 följande:

Nääheee dags för mig med att knyta sig..mammastök, inboxa mig gärna imorgon eller när du har provat! Liljan, hoppas din lilla tok får nattugglor i ögonlocken snart, så ni får sova lite. Skatten och Preggi, SOV GOTT ALLA!
    go natt

igentligen borde jag oxå, har stalltjänst i morgon bitt....
  • stökmamma

Buttelina skrev 2009-01-31 20:30:23 följande:

uuuh jag är sååå mätt. gubben lagade baconlindad fläskfile med klyftpotatis, ugnsbakade morötter och bearnaiesås  fyy vad gott det var
    gokväll!

de lät ju ännu godare ån grillad file m gratäng

Nu har jag gjort premiär i bildis, tyvärr utan plus. Hoppas det funkade
  • stökmamma

saturnina skrev 2009-01-31 22:39:09 följande:

Fast det var fina leggings... jag vill ha den rosa klänningen....
    fanns några på gnuttis igår....
  • stökmamma

Plummy skrev 2009-02-02 22:59:03 följande:

Hejsan! Har ni sett klänningen i lila o grönt hos eleraff, Kik kid Wrap dress Terry? Är de i frotté?Fina färger!!!
    Har inte du handlat tillräckligt för idag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12