Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-22 23:15:28 följande:

Blev lite nostalgisk och började kika på bebisbilder. Här ser man lite av tofsen. Folk kommenterade det jätteofta och trodde vi fixade den så. www.familjeliv.se/hem/tinkerbell74/gallery/ph...
    precis så har alla mina barn sett ut
  • stökmamma

Gokväll!!
    Här är det full fart som vanligt

Äntligen lyckades jag på tradera... Jag fick mina/sonens kossor. Dyra(?) blev dom men det bjuder jag på!!
    Köp nåt fint för dom pengarna

• stökmamma

Duntoffla skrev 2009-01-25 22:07:38 följande:

Go kväll!jaså du har köpt kossor ikväll du?
    Japp, en hel flock
  • stökmamma

Måste få fråga proffsen, är småfolk små i strl?
    Suit vs tröja?
    suit (m apor) i 92 är ju liten, vågar man gå upp i 98-104 i tröjor?? Känns ju superstort, fast det kanske är suiten som är liten??

• stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-01-25 22:20:42 följande:
    Tycker inte småfolks suits är små...har 92 min 92cm långa tös. Hon har dock både 86/92 och 98/104 i tröjorna, båda passar fast 98/104 är liiite stora då.
    hmm, måste fått ett måndags ex då. Kort i både armar och ben och inte speciellt mycket över igrenen och jag som köpte den för att växa i
    men det kanske är en reaktion över växtmånen i molos
  • stökmamma

gosmamman skrev 2009-01-26 22:05:12 följande:

Det ser ut som det kommer fina grejjer .HEEELT OT! men har ni kanal 5 på? (det är iofs reklam nu) men sätt på den, herregud vilken sjukdom en man där har. Aldrig sett ngt liknande, skitläskigt.
    Han va inte rolig, usch

Go kväll i tråden!
  • stökmamma

Duntoffla skrev 2009-01-26 23:28:20 följande:

Visst är det jobbigt när man inte får lite egentid? Det borde ju komma mer från Katvig om ngn vecka eller så.
    Egentid va är det???
  • stökmamma

isako skrev 2009-01-26 23:44:41 följande:

Skall bli!
    va in och "tjuvkikade" lite hos dig, våra små bönor är ju nästan lika gamla och va nästan lika stora. min har dock mycket mindre hår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12