Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova: Du får skriva det i htmlversion i powern isf
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-09 19:54:46 följande:
    är det nån inställning jag skulle gjort när jag laddade ner Powern första gången eller jag kan ändra det nu? ~noll koll~
    Ja du nu börjar det bli överkurs för mig..men jag tror inte att man kan ändra den inställningen i Powern men jag är inte säker. Däremot vet jag någon som skriver in sina auktioner på vanliga sättet på Tradera för att sen ändra texten till htmlversion och kopiera in den i powern. Ser helmysko ut så jag har inte vågat prova..än
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-09 20:03:54 följande:
    jag har med shoppat en dalmatiner tröja strl 92 och en regnbågströja
    Åhh fiint

Jag har hängt undan en dalmatinertröja som jag ska hämta imorgon
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 20:43:39 följande:
    ÅÅ jag vill så gärna shoppa Molo... Funkybaby skulle få in nästa vecka, men icke fick man reservera där... Kommer aldrig få min suit, de tar ju slut direkt!
    Sitter med samma problem- och tar de in suits så är det inte alla shoppar som tar in 92orFundersam
  • Smultronhjärta
    skrutthumlan2 skrev 2009-01-09 21:23:03 följande:
    wow, va fina de nya molo kläderna är! blir sugen på att köpa alla! men tyvärr är det köpstopp här hemma efter att jag shoppat loss på molo under rean....köpte även en bodysuit och en matchande topp till mig i småfolks blåa äpplen, så att jag och sonen kan matcha varandra i sommar (lite småcorny, haha) men va surt att de har höjt priserna på bodysarna! tror ni att dessa mönster kommer att finnas på den stora restalgen i juni? (om jag nu kan hålla mig tills juni och dessutom kommer iväg....)
    Nope- detta är vårens kollektion så den kommer på lagersalgen i höst..Om du menar lagersalgen i dk då
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-01-09 21:27:52 följande:
    till jessie typ 8 byxor, 4 tröjor, 8 heldresser o 2 klänningar, 2 tightsTill Nikki typ 6 tights 2 klänningar, 4 tröjor,5 linne=12000kr
    Det värsta är ju att när det listas på det sättet så ser det inte ut att motsvara så mycket pengarFörvånad Mycket dyr hobby man har skaffat sig
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-09 21:30:39 följande:
    näe, jag kör på impuls haha! Tyvärr för plånboken... Jag hade nog iofs säkert kunnat handla upp 12000 om jag hade varit tvungen
    Ja det hade jag lätt kunnat göra utan att vara tvungen
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-09 21:35:16 följande:
    nä det gör det inte
    Guud vad fina vovvarna är och såå söt lillebror
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-09 21:38:02 följande:
    nä inte jättestor... det är 92 och den sitter perfekt på lillebror. liiite lång i armarna bara...
    Vad bra då kommer den sitta lika bra på Max

Nu måste jag nog rusa- gubben är visst looonely i badet*som vanligt*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12