Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-01-11 12:57:43 följande:
    total shopping de senaste 2 dagarna:suitar: dalmatinercuba carscupsdinosaurierbubbelgumtröja:bubbelgum med stjärnordalmatiner med stjärnorbyxa:gröna stars med vanlig molomuddblå stars med vid mudddalmatiner med rosa muddlinne:dalmatinergröna stjärnorsvarta stjärnoroverall:grön från i år stlk 86jacka:rainbow årets stlk 92kvar på listan: cupströja+dalmatintröja 92 och turkosa stjärnbyxor 80 el 86 sen får vi se. T-shirts och kortärmade bodies blir det väl också sen.
    Oh shit Massa fint!  Du har härmed blivit min nya "du skulle bara se i tråden"kvinna som jag hänvisar till när maken klagar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-01-11 13:14:53 följande:
    det är nog ingen komplimang! fniss! Men ja, jag är knäpp, kär i Molo!  Visa honom mitt galleri så ska du se att han tycker att du är normal. Ingen som vet något om reimatecs storlekar? någon som vet vinterhängslebyxa i stlk 86 annars som är normal och billig/rea? Kan vara Lindex el märke, spelar mig ingen roll.
    Jodå..det är en komplimang oxå

Max har Reimatec overall på dagis och den är helt normal i stl om det kan vara till ngn hjälp. När det gäller hängslebyxor har jag fått gå ner i stl men Max har korta ben..och vi har ett par ifrån pop (som sägs rea i slutet av januari )
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-11 14:13:02 följande:
    Det hoppas jag VERKLIGEN inte Måste rensa garderoben mer för att ha råd med nya Molo. Men hur ska jag kunna skiljas från en del som jag knappt använt? De kommer ju inte blir mer använda heller om jag spar dem och köper ännu mer...
    Vad du är bra på att rensa garderob*duktig tofflan*

Jag kan inte rensa eller jo jag kan rensa massor men det är så många nya plagg och så mycket ångest just därför så jag stänger dörren och gör annat istället
  • Smultronhjärta
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 14:19:10 följande:
    isako skrev 2009-01-11 14:15:54 följande: Jag tröttnar inte tur det kanske har shoppat en hel del tröjor i 98 och 98/104 och lagt undan.
    Jag tröttnar inte heller- tvärtom Även om jag mest lagrat några Molo JR 92or...eller ja Småfolk räknas väl inte
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-11 14:41:46 följande:
    Kan inte bestämma mig vilken Hannes ska få;Dinotröjan, bilbubblor tröjan eller astronauttröjan... Vilken är finast? i JR alltså. Om dalmatiner kommer i JR kanske han får den utöver en av de andra...
    Jag gillar bubblorna med starsärmar- är inte överförtjust i dinosarna IRL coola men mixen med alla färger är lite för mkt för mig. Astronautprintet tror jag växer mer och mer- lurar på en suit i det
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:57:09 följande:
    ÅÅ varför tar ingen hem suit i 92
    Säger detsamma Vi får sambeställa från DK snart tror jag minsann
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2009-01-11 15:19:57 följande:
    Ingen som har en 92 i molo baby som vill mäta ?
    *fixar* brb
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2009-01-11 15:03:59 följande:
    Hej på er !!!!Behöver lite akut hjälp Vill någon vänlig själ mäta en Molo tröja baby stl 92 från axel och ner, och innerarmsmåttet ???? Pliiiiiiis
    Mätte nya dalmatinerna stl 92 och otvättad
    Axel-ner 38cm
    Innerarm: 27cm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12