Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-01-11 15:30:54 följande:
    Är det mkt dyrare än här? Eller var handlar ni. KOm på att kronan är ju sjukt svag jämför mot DKK.. Men eftersom de har vissa godbitar maninte kanske hittar här kan det ju vara värt det ändå..
    Ja det är ju inte billigt precis men OM det visar sig helt omöjligt att få tag på mina måsten på svensk mark så kommer jag blicka söderut oavsett Nu tror jag nog att det kommer lösa sig då fler shoppar får in men man är ju otålig nu i början eller ja mycket otålig
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2009-01-11 15:31:56 följande:
    TACK söta du   !!!!!!!!!Fick syn på tröjan med bubblor och randiga armar i 92 Har letat som en tok efter den. Nu är den förhoppningsvis min eller ja Melkers
    Vassego

Max har sin sån tröja på sig idag- jättefin så det var ett bra köp
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2009-01-11 15:40:25 följande:
    Åhhh, har du ingen bild på honom i tröjan ?
    Inte från idag- bara från provningsdagen då han var mindre intresserad av att fotas..inte kompis med mitt nya objektiv ännu
    Bilar
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-11 15:51:57 följande:
    Sååå söt Max är! Och tröjan är så himla fin!
    loveliva skrev 2009-01-11 15:52:29 följande:
    Såååå söt Hur stor är Max ?
    Tack!
    Nja sötare på bild än IRL just nu eftersom trotset redan har knackat på dörren

Max är 85cm lång och väger runt 12kg
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-11 15:59:27 följande:
    Haha...jaså?
    Japp Mamman är inte överlycklig precis- hade en svettig visit på Ikea igår där Max städade halva lagrets golv med sin regnbågetröja

Söta Noel Kommer bli en tjejtjusare av rang där
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-01-11 16:14:37 följande:
    ha ha låter som ni hade kul på ikea....fick du handlat nåt?
    Ja jag hade värsta träningspasset men handlade lite oxå..en stor fleecefilt, lakan och sådant.Jo just det 500st värmeljus till min bästa kompis oxå som han beställt Han och tjejen eldar många värmeljus!
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 16:22:33 följande:
    Urk! ja det är trist! Jag måste lägga upp ikväll. Så drygt när jag inte kan använda powerlistern, får sätta och lägga upp alla en och en. Och så måste det ju vara på kvällen med så det blir rätt tid när det går ut. Så trist!!
    Har du Mac? Eller varför kan du inte powerlista?
    Superfin presbild oxå
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 16:26:39 följande:
    Ingen aning om varför det inte funkar, har vanlig laptop ingen mac... Har testat flera gånger men auktionerna kommer inte upp, det bara hänger sig. Lagom kul när man laggt upp 20 auktioner!! Så jag vågar inte testa fler gånger
    Testa att radera versionen du har och ladda hem den på nytt..Dessutom kan det framförallt på söndagar i värsta fall dröja tre timmar innan auktionerna syns på T.
    Och spara ditt lista så du kan dra igång den igen ifall det skulle krångla..men jag tror att du har antingen den äldre versionen elller en bug i systemet vid installation
  • Smultronhjärta
    regret skrev 2009-01-11 16:35:59 följande:
    Vilken ska man välja av mysgrodan och annacill? Vilka är era erfarenheter? :)
    Jag har lika bra erfarenheter av båda
  • Smultronhjärta
    regret skrev 2009-01-11 16:35:59 följande:
    Vilken ska man välja av mysgrodan och annacill? Vilka är era erfarenheter? :)
    Tillägger att mysgrodan har fraktfritt över en viss summa medan Annacill har bredare sortiment
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12