Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nu är det dags med lite middag här

ses senare tjejer

• melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 16:02:59 följande:
    Japp Mamman är inte överlycklig precis- hade en svettig visit på Ikea igår där Max städade halva lagrets golv med sin regnbågetröjaSöta Noel Kommer bli en tjejtjusare av rang där
    ha ha låter som ni hade kul på ikea....fick du handlat nåt?
  • melizza
    Duntoffla skrev 2009-01-11 16:08:57 följande:
    Haha...aj aj då! Förstår att det inte var toklyckat! Tack snälla du! Sitter här med powerlistern. Urk vad tråkigt! Man är så rädd att missa något litet.
    ska med sätta mig med powerlistern sen  visst är det tråkigt men när det väl är klart så känns det ändå gansk skönt att fått det gjort....

drömde inatt jag alla molo kläder jag ville shoppa var slut så jag fick lite smått panik att jag inte köpt nåt så då fick jag en liten spark och började rensa för att lägga ut på T

ha ha knäpp man är
  • melizza
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 18:16:06 följande:
    Alltså, HELT OT men jag måste visa er min stjärna
    ååå sötnos
  • melizza
    snigelina skrev 2009-01-12 08:56:29 följande:
    Igår skickade jag iväg en beställning med molosar.. oooooops. 19 plagg blev det och nu måste här traderas för att få in pengar
    shit det var inte lite...vad blev det för något?? detaljer detaljer Skrattande
    vart beställde du förresten?
  • melizza
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-12 09:00:07 följande:
    God morgon! Håll nu tummarna för mej idag! Ska ringa kommunen nu vid 9 och be om att få köpa en tomt av dom.... den e inte ut annonserad men vi har hittat en vi verkligen vill ha, de e tal om att de ska bli naturreservat där men de ska jag försöka ändra på En flower body e på väg hem till mej, mailkontakt kl 22 en lördag kväll, dom e underbara i den butiken!! Katvig hade dom bara i suits å de har T så många redan
    Good luck!!!! Håller tummar och stortår!!!
  • melizza
    snigelina skrev 2009-01-12 09:10:39 följande:
    Hmm.. dalmatinklänning, turkos blomklänning, regnbågsknickers, tekoppsklänning (att ha som tröja) och lite annat
    hur vet du vad det är som kommer??
    tekoppsklänning....hur ser den modellen ut?
    vilken strl köper du på knickers till din Stella?
  • melizza

hur stor är din Stella? min är nu 3 år ca 1 m lång och väger 14,5 kg

• melizza
    snigelina skrev 2009-01-12 09:31:38 följande:
    Min Stella blir fyra i april. Hon är drygt en meter och väger 16-17 kg.
    jaha jag trodde att dem var ungefär lika gamla men min är ju nästan ett år mindre än din ju....fast ändå nästa lika stora...fast nu växer dem ju inte så otroligt snabbt som när de var små.

vi hade 80 på knickers förra året så jag kanske ska prova 86 i år då.....

var det lång ärm eller kort på koppklänningen?? skulle vilja se den .....vet du om den går att se nånstans eller nån annan fast i samma modell?
  • melizza
    Incommunicado skrev 2009-01-12 09:40:08 följande:
    Katvig kommer i slutet av jan början feb tror jag. Mycket såg likartat ut som hösten med ränderna.
    vilka färger var det då?

vart har du sett detta?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12