Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tindrisen03 skrev 2009-01-14 10:09:27 följande:
    Nu är en liten order lagd på ziggys. Blev ca 150 kr billigare än i Sverige trots frakt på 5 pund Köpte volangklänning med pärlplattor, 2 st tights med fjärilar, pärlplattetights och linnet med stars på framsidan och regnbåge på baksidan.
    kul.....beställde med pärlplatteklänning och leggings till min tjej....dem är så fiiiina
  • melizza
    Tindrisen03 skrev 2009-01-14 10:23:04 följande:
    ..och så har jag beställt detta..blir dyrt..huja Dalmatinertröja med blåa stjärnärmar st 92 Tröja, turkos med dockor hand-i-hand, gula prickiga ärmar stl 92 Dalmatinerleggings stl 104 +stl 122 Leggings svarta med vita stars stl 104 Kortärmad knapptunika med dalmatiner stl 116 Kortärmad knapptunika med fjärilar stl 116 Regnbågsklänning baby stl 92 Dalamtinerklänning baby  stl 92 Klänning med koppar baby  stl 92 Fjärilsklänning baby stl 92 Linne med dalmatiner och rosa kantband stl 98 +116
    vart beställde du dessa då??
  • melizza

fina bilder på bubblan i BT.....skulle du kunna mäta dem vovvebyxorna från gren och ner och från midjan och ner.....det är 92 eller? Jag har ett par kossor 92 som ff passar så kanske att dessa passar med.....hoppas

kanske min skrutt kan ha ett par sådana om jag nu hittar ett par 92:or Fundersam

• melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 12:09:14 följande:
    Innerben 36 cmmidja-ner ca 55 cm
    tack för hjälpen....snällt av dig
  • melizza

åååå längtar till dina bilder då....massa fint till lilla Bubblan säkert....

• melizza

dags för lite lunch här cu later shoppa lugnt

• melizza

var kan jag hitta dalmatiner byxorna i strl 92??? vill ha dem till min skrutta

• melizza

min dotter som går i 2:an har lite molo och alla tycker hon har så fina kläder i skolan...hennes klasskamrater tycker hon har så fina kläder och fritids personalen brukar med kommentera hennes färgglada och fina kläder

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12