Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

God morgon

Sitter här och väntar på postis men blir lurad heeela tiden av bovärdarna här, de har samma flakmopeder som postis Och de kör förbi här hela tiden idag, säkert bara för att retas

Smillamilla-- Fiiiiin suffla på buggan Räcka ut tungan

Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-02-02 10:04:32 följande:
    Morning.Kör postis flakmoppe hos er? Fasiken va coolt
    Javissst Å du vet man hör ju det där ljudet när de gasar och bromsar in
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    havsvind skrev 2009-02-02 10:09:29 följande:
    Åh, grattis till lilla (stora) Hilda! Sååå söööt i BT!
    Tack
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-02 10:10:49 följande:
    Hellu girls Nu behöver jag hjälp Köpte ju den cerise Molo overallen igår till nästa vinter, å jag vill ha passande vantar och mössa nu ju  mössa helst i rånarluva modell..Tips nån?
    Hej

Är det fleeceoverallen eller vinteroverallen ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Mosen08 skrev 2009-02-02 10:13:01 följande:
    Vad väntar du på för spännande post då?
    Helt OT Mini rodini tröjor De nya gråa med bläckfiskar.
    Sen är det ju lite spännande å se hur många släktingar som kommit i håg Hildas födelsedag Oskyldig
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-02-02 10:14:45 följande:
    Ooooh, kom just på att jag väntar hem 7 paket denna veckan, typiskt att jag ska jobba o gubben hämta posten
    Å fy sjutton vilken otur Hemlis Ja, att gubben din ska behöva släpa in alla paket
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Jen80 skrev 2009-02-02 10:16:09 följande:
    God morgon! Vad händer här då?Här hemma är det inte kul. Liam har haft hög feber inatt och i morse låg han och jag på soffan och tittade på Bolibompa medan de små sov. Jag slumrade lite och helt plötsligt vaknar jag till av att han sitter på golvet och krampar . Trodde verkligen det var över med feberkramper då han är så stor nu. Usch, man blir helt skakis även om det inte är farligt. Men men, med lite Ipren och Panodil så är han pigg nu... från Lilla Helsingborg? Jättebra pris ju, men jag har redan köpt en MAT-overall till Ava till nästa vinter annars hade jag också slagit till. Ska säga till om jag hittar nåt passande...
    Usssch Kryapåsigkram från oss Eller kanske inte.....vi har nog en hel del baciller ni inte behöver

Håller på att försöka få en skiiiiiikandes Hilda & sova, men det verka inte gå sååå bra Fundersam
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-02 10:18:48 följande:
    Japp! för 500 spänn kunde jag inte låta bli
    Ohhhh va fin !!!!!!!!
    Ser att det finns en kvar till Hilda Gillade nog denna cerisa bättre än den fesiga rosa hon har nu.......
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-02 10:21:17 följande:
    Å köööööööp den e ju sketabillig!!!
    Är det förra årets modell?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-02 10:24:56 följande:
    japp!
    Hmm...då vet jag inte vilken stl hon ska ha, lika bra jag låter bli Hon får ha den ljusa Molo overallen nästa år som det var tänkt, eller ja kanske ....har nog ändrat mig tills nästa vinter ändå

Nu kom postis här, med BARA tråkig reklam
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12