Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Lillronya
    Är det meandis frotte hon har på ena bilden?

• stökmamma

Rååsa Smurfen skrev 2009-02-10 23:18:22 följande:

jag upplever att nya molo är lite större än de från förra säsongen tex på suits så är 92 längre och breddare känns det som har dock inte mätt dem mot varandra ,har köpt i stl 92 fundera på att köpa några i 86 okså och spara på de i 92
    Min kossasuit i 92 är lika som vovvar 86...
  • stökmamma

Rååsa Smurfen skrev 2009-02-10 23:21:11 följande:

har lyckats få tag i dalmatin klänning i dag från mysgrodan ,hon hade en kvar i sin beställning som inte var förbokat ,dock var mycket jag vill har slut från lagret på molo
    Blir inte mycket till salg på denna kollektion då??
  • stökmamma

Go dag!
    salgprat läser jag...
    Vill oxå men har ju en redig bit. Knappast nåt man åker själv på.
    Kanske finns sthlmare som man kan samåka me, alla ni andra bor väl redan där nere... :- D

• stökmamma

Nogula skrev 2009-02-11 11:16:42 följande:

Japp, för en gångs skull har man närmre till något trots att man bor här nere i småland, inte mer än rättvist tycker jag
    vart har jag nära till då då???
  • stökmamma

Fantastiska Skatt skrev 2009-02-11 11:17:43 följande:

Hej hallå Är ni friska? Tror det är ett gäng stockholmare som ska dit, hör med Duntoffla
    ingen mer har åkt dit än iallfall.

får koll m duntofflan, skulle ju kunna få in 5 korbenta utan för mycket packning i min bil
  • stökmamma

JuliaochNelly skrev 2009-02-11 11:20:50 följande:

inför molo hänger jag gärna med  flyttar till sthlm eller rättare sagt nykvarn utanför södertälje om en månad.
    [/citat]

jaaa
    Nogula skrev 2009-02-11 11:22:10 följande:
    [citat]
    Nej, nu vet jag ju inte exakt var du bor, men det lät som det var i närheten av Stockholm och där skulle jag vilja kunna shoppa nån gång ibland
    25 mil är väl shopping avstånd
  • stökmamma

Buttelina skrev 2009-02-11 11:49:52 följande:

nu har v varit ute och lekt i den djupa härliga snön sååå mysigt sen har vi druckit varm chockald och doppat mackor lillebror tyckte chockladen var sååå god "mamma det är så gott, en till" han drack nästan en halvliter sen sa han "ohh mamma jag mätt"
    Härligt!!
    Har precis släng ut 3 av mina, så jag kan få steka plättar men det är -9 så vi får se hur många minuter de håller ut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12