Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Har försökt hitta brallorna, i gult el blått men inte funnits strl.
    Såg att du hade såna oxå, fusk.

Ja, så är det. En del som man ser i bildis på bara vill man ha och köper
    Här har det blivit en hel del efter era rekomendationer och det bara sista 2 mån.
    Riktigt farligt det här stället

• stökmamma

Buttelina skrev 2009-02-09 01:09:08 följande:

ja jag har både de gula (ligger i tvätten) och de blå rutiga usch ja fy vad det är mycket man vill ha. speciellt nu när alla kommer med nytt också nä fyy vad kl var mycket.. måste nanna ju SOV GOTT
    Tror det är lika bra, vet aldrig va natten för med sig
    Go natt!!
  • stökmamma

nikki2006 skrev 2009-02-09 11:55:44 följande:

Är det någon mer än jag som bara älskar pärlplattorna???Min sambo tyckte inte alls om dem när jag kom hem med det men nu älskar han dem med, blir liksom bara finare och finare
    Har inte riktigt fastnat än men har inte heller sett irl. måste dock säga att dom är otroligt matchningabara
  • stökmamma

ängeln83 skrev 2009-02-09 12:16:11 följande:

Hallå igen flickor.Nu sover Liam, sköööönt Innan dess var vi ute och skottade snö, o busade lite såklart. Han är helt tokig i snö, det riktigt bubblar i honom av glädje, fast han blir skit sur när han ramlar och inte kommer upp igen
    Vill oxå ut, solen skiner men -12.... inte m liten
  • stökmamma

Det har sina fördelar me "karantän"dagar... Just nu sitter han o spelar princesspelet m lillasyster å mamma kan stjäla åt sig lite mer tid på datorn. Får se hur länge friden varar

snigelina skrev 2009-02-09 12:39:38 följande:
    Det kommer en kortärmad med pärlplatteärmar till barn sen
    Det kanske kan vara något för oss
  • stökmamma

RååSa BuBBlan skrev 2009-02-09 13:13:27 följande:

Hm.. sådär tyvärr... Jag va tvungen att sitta på händerna för att inte flyga på honom kan jag lova! Såååå sjuk människa att man knappt tror det.. Men jag höll mig på min kant och fick ta emot mycket skit, dock såg jag på dem som var i samma rum att dom ansåg honom va rätt ofrisk i huvudet.. Han ska få träffa B på Lördag MED mig under 1 timme, sen nästa helg både E och B under en timme tillsammans med mig..Fördelen med honom, och det är den ENDA fördelen är att han stjälper sig själv hela tiden genom att bara öppna munnen, jag behöver inte säga någonting..Skönt att det är över för den här gången!
    kramar till dig!!

Och fina inköpet
  • stökmamma

jojoa75 skrev 2009-02-09 14:44:29 följande:

nu har jag lagt till maggan o tindrisen Nu ska ni kunna se dom
    knack lnack??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12