Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-06 13:10:18 följande:

haha men för bara nån månader sen hade inte jag så många heller men jag köpte hmm 14 st på lagersalgen
    härlig bild!! Och jag tycker jag är duktig som på bara nån månad iallfall fått ihop 3 par Molo.
    Loppafian älskar tajts så fler kommer det bli.
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-02-06 16:48:18 följande:
    Vi skulle in i mitten av mars sa dom...jaså ska man inte det? Ingen som sagt...de har visserligen inte sagt till mig att testa glutenfritt utan sa bara mjölkfritt men jag tror mer på gluten så därför jag tänkte testa det...men då låter jag nog bli då tills hon ska börja utredningen. Varför ska man inte experimentera med det själv???
    Tack för alla kramar Det är så jobbigt o behöva utsätta henne för detta...hon har blåmärken på både ben och ärmar nu efter där vi hållt i henne stenhårt vid undersökningarna
    Duntoffla - Nu läste jag. Stackars lilla Noel Var det hjärnskakning då? Usch så skrämmande för er men det händer ju så lätt, alldeles för lätt, att de slår sig så, så absolut inte ert fel!
    Lider med maia och mamma.
    När vi utredde fick vi göra om proverna om gluten då provat och tagit bort det. Dom kunde missvisa.( Gluten kan dom se på prov men mjölk kan det vara trots att proverna inte visar något)
    Men man gör allt för att hjälpa sina barn...
    Men stå på dig och kräv snabb utredning!!!
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-02-06 22:25:48 följande:
    Godkväll! Nu har jag gjort inventering i Maias garderob Tagit upp precis allt som passar nu och sorterat. Jisses vad kläder det blev...jag håller verkligen med emmsan om att det är en sjuk jävel som bor här i skogen Jag tog bilder men tror inte jag vågar visa
    snälla??
    Behöver mer bilder så jag kan övertyga sambon att våra behöver liiiite till
  • stökmamma

Emmsan skrev 2009-02-06 22:33:15 följande:

neeej du vill verkligen INTE det det är inte normalt när jag kom in i hennes rum var det som en hel saaaagovärld
    vi vill höra saga...
  • stökmamma

1 och 1 är 3 skrev 2009-02-06 22:48:23 följande:

HOOOLY SHIT!!! 53 nederdelar, Maia behöver iaf inte frysa om rumpan!
    Hur va det nu me dom där 10 ombytena..
  • stökmamma

1 och 1 är 3 skrev 2009-02-06 22:51:20 följande:

Precis, MÅSTE visa saombon dessa bilderna i morgon!
    Det gjorde jag nyss när han gick förbi innan han skulle till grannen och dricka öl.
    jävlar va allt han sa, betyder det att jag får köpa mer??
    får nog ihop det antalet om jag lägger ihop alla mina barn
  • stökmamma

LA Woman skrev 2009-02-06 23:08:20 följande:

Shopoholics är vi nog lite till mans i den här tråden så du är i gott sällskap
    [/citat]

JAAA!! och vi är nog några som gärna befriar dig från lite kläder
    Buttelina skrev 2009-02-06 23:08:13 följande:
    håller med väldigt modigt JAG hade ALDRIG vågat
    varför inte???
  • stökmamma

Emmsan skrev 2009-02-06 23:01:39 följande:

jag hade tolkat det som så -D köööp meeer kvinna tänker han just nu vi ligger ju efter... eller så tänker han.. det bor tomtar i skogen o en o annan sjuk jäkel
    J, visst måste det va så? Har ju bara 21 tajts tex varav 3 bruna och 7 i plysch och de har man väl inte på sommarn??

Här finns bara tomtar på loftet
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-02-06 23:37:20 följande:
    ja det är det som verkligen är skrämmande
    Men du gömmer väl inte kläder från dom stora kedjorna??
  • stökmamma

Ja, men då är det väl inte jättefarlig...
    Får jag blanda kan jag nog få ihop en hel del jag oxå
    iallfall t-shirts till A

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12