Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej i tråden!!!

Nu får jag ett idiotanfall!!!!

Jag hade en auktion ute på T på den superfina trafikmärkesjackan från molo.
    Jag fick ynka 93 kr eller nåt sånt för den. Bara det gjorde mej besviken, men så är det ju med T...
    I rubriken står "tuff luvjacka från molo".

Det tog en stund innan jag fick pengarna men skickade ändå direkt som alltid.
    Och vad står det i omdömet?

"jätte fin jätte nöjd med köpet men dock ingen lurv flecce men nöjd ändå"

Vad jag blir ARG!!!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    lollypop skrev 2009-04-06 21:10:49 följande:
    Kanske dags att skaffa glasögon!!!???
    Ja alltså jag tycker inte att det kan bli tydligare.
    Det står i rubriken, i texten och det finns bilder. Vad mer ska man göra?
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-04-06 21:12:20 följande:
    Hej på er, vad händer här ikväll?August spydde nyss ner sin säng, hoppas det bara är något han ätit, för magsjuka vill jag inte ha Ganska troligt att han ätit nåt olämpligt, det brukar slinka ner både det ena och det andra.Men jag har gjort nåt roligt i em också. Gick igenom alla sommarkläder och la in i barnens garderober. Helt SJUKT att man kan känna sig så lycklig och tillfredställd av att se dessa högar med fint ihopvikta linnen, shorts t-shirtar mm mm i massvis med fina färger.Detta är nog enda tråden jag vågar skriva detta i för jag vet att ni förstår mig På andra ställen skulle man nog anses som minst sagt lite rubbad
    I den här tråden är du fullständigt normal.
    Jag tycker det är mycket roligare att hänga den ljusa tvätten än den mörka för molosarna och det andra är ju i det ljusa.
  • lillronya
    lollypop skrev 2009-04-06 21:18:11 följande:
    Finns ju tyvärr inte så mycket mer du kan göra!Du fick ju som tur var inte neg. i alla fall Nä, ibland UNDRAR MAN... Ha det gott tråden!!!Nu ska jag gå och spela en runda Monopol med mina grabbar!C U
    Lycka till i monopolspelet.
  • lillronya
    LillaÄrtan skrev 2009-04-06 21:19:36 följande:
    Hej tjejer!Behöver lite tips!Har köpt skaljackor till mina tjejer på poprean, de rosa finfina från hösten.Men idag skulle lilltjejen få inviga sin... Och den är alldeles för liten Hon har 80/86 i kläder & jackan är en 86a, men väldigt kort i midjan på henne så det är ingen idé att ha kvar den, lapparna sitter ju fortfarande kvar så jag får lägga den på T.Nu vet jag inte om jag ska köpa en likadan på T med lapparna kvar i storleken större eller om jag ska köpa vårens cerisa eller något HELT annat! Så, tips på fina & bra jackor mottages TACKSAMT!
    Vi har den ljusrosa till Anjelin och den är ju superfin! Hittar du en likadan i större storlek så röstar jag på den.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-04-06 21:21:15 följande:
    Men herregud! Vad var det för pucko!!! Jag hade mailat henne och frågat vad hon menade med det och påpekat vad som stod i auktionen.
    Några dagar efter auktionen gått ut så fick jag ett mejl från köparen.
    Hon skrev att hon hade köpt en "lurvfles"  och att hon inte fått nåt vinnarmejl.
    Jag skrev tillbaka och berättade om det automatiska vinnarmejlet och skrev även uppgifterna där i så att hon kunde betala.

Jag började mitt mejl med att tala om att det inte var någon "lurvfles" utan en luvjacka med trafikmärken på.....

Ja ett mejl till blir det definitivt!
  • lillronya
    Plummy skrev 2009-04-06 21:19:34 följande:
    Tack för alla grattis Ni är så gulliga här inne! Nu ska jag amma lilla Olle. Signe och Tilda är så stolta över sin fina lillebror *älskar*
    Passar på att gratta, jag med!!
    lollypop skrev 2009-04-06 21:21:54 följande:
    *MAMMA VINNER ALLTID*
    JA det är klart!
  • lillronya
    LillaÄrtan skrev 2009-04-06 21:26:49 följande:
    Jag hade blivit galen Har en hög att lägga på T, tänkte fixa det nu ikväll... Men kanske det är smartare att lägga upp till BB/Lön istället? Vad säger ni som har erfarenhet av T? Har inte sålt så många plagg...
    JAg ska lägga ut med avslut till BB, tycker att det brukar funka bäst.
    Men om du lägger ut ikväll så är det 14 dagar till BB? SÅ det funkar väl?
    Tjollabolla skrev 2009-04-06 21:26:34 följande:
    Men ååååh vilket NÖT!!!!
    Ärkenöt, japp!
    LillaÄrtan skrev 2009-04-06 21:28:01 följande:
    Ja höstens rosa är ju riktigt riktigt fin i färgen! Vårens känns lite mörk...Men jag håller ögonen öppna för andra jackor än pops också
    Anjelin sågar alla andra jackor sen hon fått den rosa. Det är vår första pop-jacka och jag är sååå nöjd.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-04-06 21:34:26 följande:
    sicket pucko lämna aldrig omdöme på en köpare förrän du fått ett från dom..
    Hmmm det har du nog rätt i...
  • lillronya
    LillaÄrtan skrev 2009-04-06 21:38:23 följande:
    Ja, men den är ju så fin! Sen var ju tanken att matcha tjejerna lite med likadana jackor.. Så jag var nästintill gråtfärdig när jag insåg att 86an var alldeles förliten på henne.. Ang Tradera så vet jag inte, om jag ska vänta en vecka med att lägga ut eller om jag lägger nu & har tvåveckors auktioner.. Fy det är ju skitlänge!
    JAg väntar några dagar till. Gillar inte för långa auktioner.
    Buttelina skrev 2009-04-06 21:37:27 följande:
    jag gör aldrig det för man vet inte vad det är för nötter!
    HAr nog fått min läxa nu och ändrar min vana.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-06 21:38:58 följande:
    Lillronya--- Å jösses!!! Va IRRITERAD jag hade blivit  Gahhhhhh!!!Håller med Butte! Låt köparen lämna omdöme först!! Så gör jag alltid!!
    Ja jag blev tokarg!!
    Har ju varit spärrad i några dagar och var så glad nu när jag kom in. Och så ser man en sån kommentar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12