Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

GROD PRINSARNA skrev 2009-03-29 23:15:10 följande:
    jo jag förstår det men samtidigt är det väll mysigt att bo mitt i skogen på vintern om inte annat för att det är så vackert när det är snö överallt istället för slaskiga storstan men jag kan tänka mig att det blir lite långrandigt med bara moln och korta dagar, fast då är det bara o göra en brasa för att liva upp tillvaron... vi har ju öppen spis hit vi flyttade till nu men har inte kunnat använda den pga att det är så varmt här hemma, lite tråkigt tycker jag, de har fått vara levande ljus under hela vintern
    Sällan snö här, men om vi får nån så är det fint här då förstås.
    Mest trött på långa strömavbrott....
    Tacka vet jag den gamla vedspisen! Den har räddat oss många gånger.
    Nu senast gick strömmen precis när vi skulle laga middag. Bara att sätta fyr i gamla vedspisen och laga den där istället.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-03-29 23:19:42 följande:
    Halloj i tråden!
    Heeej!!!
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-03-29 23:23:42 följande:
    heeeej!Tröööööött Jobbat tre nätter o bara sovit två timmar, nu ska jag gå o soooova hela natten tänkte jag...Kände mig dock lite stressad över att jag vill ha bestämt vilken velourklänning jag ska ha (fast just nu tvekar jag på om jag ens ska ha nån...)Vet inte vad som är fel.. sjuk eller nåt kanske, brukar inte vela så här.
    Usch det där låter jobbigt! Hoppas du kan sova nu då.
    JAg är också stentrött men jag håller på att baka kanelbullar. Så jag får vara vaken en stund till.

Måste vara tröttheten som tar ut sin rätt när det gäller shoppingen.
  • lillronya
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-29 23:24:45 följande:
    åh vad mysig bild på ungarna ronya...havsvind vilka härliga bilder på lillan, hon ser ut som en godis bit, man vill bara äta upp hennetrunken gulliga lilla aleya så fin som vanligt... ska ni åka iväg nån stans i sommar?
    Tack
    jojoa75 skrev 2009-03-29 23:25:03 följande:
    Vad händer här idag då? Såg massa mammor i bt, kul att se!Orkar inte leta upp nån bild nu, där finns säkert nån i bg... o så har jag ju visat upp mig i alla olika vinklar när ni hjälpte mig med glasögonen, så ni vet ju hur jag ser ut
    Händer nog inte så mycket här idag tror jag.
    JuliaochNelly skrev 2009-03-29 23:26:37 följande:
    Hej hej igen...sambon somnade ifrån mig så nu fick det bli lite bones & FL   Ännu fler fiiina mammor i BT nu...gud vad fint det var med dom rosa idat regbyxorna & molo lurv måste genast ha
    Hej hej!
  • lillronya
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-29 23:28:26 följande:
    vilka klänningar står det mellan?åh men det låter ju bra mysigt! kanske inte mitt under ett tv program men annars så... nä juste ni bor ju där nere så de e klart då snöar det ju inte så mkt...
    Strömavbrott är mysigt i typ en timme. Sen är det bara trist....
    SNacka om tristess när vi hade strömavbrott i 11 dygn!
  • lillronya
    JuliaochNelly skrev 2009-03-29 23:30:09 följande:
    Någon som har koll på om det går att få tag på dom rosa Ida T regbyxorna med katter på?
    Vlken stl söker du??
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-03-29 23:31:43 följande:
    havsvind: underbara bilder sååå söt jag älskar mata ankorna bilder Trunken: sööta lilla snuttan lillronya: så mysiga skogis bilder :-P
    Tack
  • lillronya
    JuliaochNelly skrev 2009-03-29 23:32:28 följande:
    hej hej
    JAg köpte ett rosa i 98/104 i tisdags och där fanns fler i den storleken. Plinga i min inbox om du är intresserad.
  • lillronya
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-29 23:35:09 följande:
    whaaat, e de sant, hade dom glömt bort er då eller?
    Hahaha det var efter Gudrun. Måååånga träd som ramlade då.
    Och vi bor ju sist på linjen så det var bara att vänta....

Nu ska jag stoppa in lite bullar i ugnen. Strax tillbaka.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-03-29 23:36:45 följande:
    pris? fanns det 110/116? kunde man köpa separata delar?
    Det fanns inte i 110/116. Bara 98/104, vad jag såg. Jag tror man kunde köpa separat delar. Jag lköpte hela setet för 309 kr.
    jojoa75 skrev 2009-03-29 23:40:26 följande:
    Kanske inte riktigt så jobbigt som det lät, går ju upp frivilligt efter två timmar (eller går o går... asar mig upp rättare sagt) bara för att kunna somna i tid inatt när jag är ledig.Så nu är det dax att gå o sova! Gonatt!
    Godnatt då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12