• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan - vad fint! Vilken stl har du på tröjan?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Emmsan skrev 2009-01-26 13:35:39 följande:
    tack den är i 80 :)
    vill ju ha stjärnor till J men det kommer ju aldrig några bodys  ~otålig~ så jag funderar på en tröja jag med
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Emmsan skrev 2009-01-26 16:13:28 följande:
    gaaaah mååste ha en vagn jag hittat på blocket men den finns i YSTAD  o han vääägrar skicka den  sorry OT men blev sååå frustrerad
    det finns väl fler i tråden med connection till Ystad?  Vad är det för vagn?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2009-01-26 16:53:07 följande:
    Hmmm.. Jag kan inte bestämma mig. Tycker dock att 250 spänn för en randiga t-.shirt är lite mkt.
    den är ju fin med stjärnorna där bak och allt men 249 känns dyr håller jag med om, 199 max hade räckt!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Incommunicado skrev 2009-01-26 17:29:53 följande:
    Köpte nyss söta ESL t-shirtar på funkybaby.se En vit med bondgård och en grön med hus och vovvar.
    men åh, har det kommit där, rusar dit
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    H04 A07 skrev 2009-01-27 08:17:05 följande:
    God morgon!En liten traderafråga, fick ett mail från en tjej som budat på en av mina saker och hon har visst budat fel och undrar om jag kan kontakta tradera och ta bort hennes bud. Kan tradera göra det? Får man göra så här?
    båda kontaktar Tradera och så tar de bort budet, går att göra, har mailat dem om det tidigare

God morgon förresten!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Undrar om nya Småfolk kommer att kosta 250 kr också, i så fall är de ju "riktigt billiga" jämfört med Molo JR!!

Dags att läma på dagis, återkommer senare!!!

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Hittade en Småfolk tröja jag vill ha; blå med vita lamm. Annars ska jag nog lugna ner tröjinköpen, det finns redan alldeles för många i H´s garderob. Får rensa rejält om det ska få komma in fler.

Duntoffla - vad är Noel för sjuk idag? Läste att du VAB-ade

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-27 09:24:31 följande:
    Ja, den är fin. Vi har också lite för många tröjor men jag funderar på att göra mig av med några för att få in nya Noel har feber och är hostig/snorig. De ringde från dagis igår eftermiddag. Hade först tänkt att dela dagen med sambon men då jag har rätt lugnt idag på jobbet så får han ta morgondagen istället.  Kollar mailen hemifrån samt ska lägga in lite recensioner också.
    jag har bara så svårt att slita mig från dem, väldigt löjligt egentligen... men så är det
    Får ta ett ryck här snart tror jag. Sambon undrade lite igår varför H hade så många tröjor... kan det bero på shoppinggalen mamma???
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 09:26:48 följande:
    Haha..nja i mitt fall så var det jag som batikade som en galning till mammas förtret. Som tonåring och allmänt flummig så var batik såå snyggt ju
    tyckte att jag hade lite lagom innan men nu har det verkligen översvämmat, svårt att få överblick över allt och vissa glömmer jag bort att vi har... inte så bra... man borde ha 5-10 st, hade varit mer lagom, undrar om det nånsin kommer att bli så?? Fundersam

Nikki - åh vad fin pärlplattedressen var (trots suddig bild), förstår att du är nöjd med den
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12