• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Helle skrev 2009-03-17 21:47:18 följande:
    Det är tveksamt. Sitter ofta här som ett ufo innan jag hittar
    japp, har facebook
    ★ ♥ ♥ agster.blogg.se ♥ ♥ ★
  • Nova76
    Emmsan skrev 2009-03-17 21:58:19 följande:
    åhh sorry för heeeelt OT ngn som har använt Lactulos till sina barn? står ju ingen dosering på flaskan??? måste ha det nuu till melker
    man ska börja med typ ett par ml och sen öka om det behövs
    ★ ♥ ♥ agster.blogg.se ♥ ♥ ★
  • Nova76

Halloj tjejer!

Evigheter sen jag var här, får skärpa mig! Har mest shoppat en massa till mig själv på sistone. Nu senast från mitt tips i shopoholics-tråden

Kanske dags att köpa något litet till barnen också...?

Vad rekommenderas?

• Nova76
    JuliaochNelly skrev 2009-04-02 16:47:44 följande:
    så det finns en sådan tråd ? hej hej längsedan ju allt bra med er?
    ja den där rea tråden menar jag

Ja, efter en massa strunt som influensor och annat trevligt så är det just nu, peppar, peppar, bra Själv också?
  • Nova76

god kväll

pratas det salg???? När är det dags?? är det Molo??  - noll koll just nu -

• Nova76
    Buttelina skrev 2009-04-02 21:07:22 följande:
    är det dum tid att lägga ut på tradera nu? med avslut den 9e?
    jag tycker Tradera funkar hyfsat nu faktiskt, trodde inte det...
  • Nova76
    Läste i Stormis blogg, så det är alltså Katvig snart. Kanske skulle man ta sig dit... Vilka är det som ska dit?
  • Nova76

Hej i tråden!

Nu blev jag nyfiken! Nikki - vad har du handlat för en massa fint?

• Nova76
    nikki2006 skrev 2009-04-07 20:38:18 följande:
    Hej hej Nu skall vi se. Jag har köpt katvig velour jacka lila/vit med mössa till jessie Katvig klänning lila/vit i velour och den grön/grön i velour klänningen också till båda midi apple lila tights till Nikki Småfolk svettis jacka turkos till båda Småfolk klänning till båda med hästar Småfolk slohattar i grönt till båda Kikkid klänning grön med skärp till Jessie och den vita med gröna blommor i spets eller vad det nu är till Nikki Molo aqua tunika som Maia har och långärmad tröja till Nikki Kortärmad body dinosarna och aqua Heldress dinosarna och byxorna Kjol pärlplattor till Nikki och skorna pärlplatte tunikan med knapp till Nikki lila lurvfleese till jessie och den mer blåa med röd kant till Nikki NS röd mössa 2 lila mössa 2 harembyxor 2 kjol Tror det var allt hi hi hi
    härligt
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-04-07 20:56:13 följande:
    Har nog inget speciellt nästa vecka, tror jag... Hur ser det ut för dig?
  • Nova76
    lillronya skrev 2009-04-07 21:01:14 följande:
    *harkel* Ska ni ses i Hbg eller?
    det har vi inte bestämt men det blir nog hemma hos mig, vill du hänga på?
  • Nova76
    jojoa75 skrev 2009-04-08 10:49:54 följande:
    Hur går era auktioner ni har ute nu? gomorron förresten! Funderade på att fixa o dona med en powerlista inatt
    Hoppar in lite snabbt; tycker det går ganska bra faktiskt. Förvånande. Iofs har jag inte bara barnkläder ute utan en del annat också. Har en del avslut nästa vecka också som ser bra ut. Så Powerlista du på tycker jag
  • Nova76
    Nogula skrev 2009-04-08 11:28:49 följande:
    Nu har jag fått sms från Lindex, har ett paket med 10 par knickers som ligger och väntar på mig Åh jag som måste vänta tills efter 16 innan jag kommer hemifrån
    ojdå Vad är det för knickers? Till barnen misstänker jag? Eller till dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12