• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

gambia90 skrev 2009-01-29 13:33:07 följande:
    kan de inte? Var kan man hitta sådan info? så surt 279 kr + frakt :::::borta!! plus att jag älskar den tröjan och ville verkligen ha en i 92!
    Mailade min lokala konsumentvägledare i ett annat ärende och fick svar jättesnabbt

http://www.konsumentvagledare.konsumentverket.se/
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Hej i tråden!

Fick hem mina "ångrade" OT Shampoodle till J igår och nu gillar jag dem igen Hur fjantig får man vara??? De passar kanon på J men jag tycker inte de funkar på H. Speciellt den grå är kanon på J.

Nikki - usch då med 40 graders feber... tycker det är bara sjukdom överallt nu mest hela tiden. Så jobbigt. Hoppas hon kryar på sig snart!!

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-29 20:24:20 följande:
    Varför ska Noel ALLTID stöka vid nattning när jag är själv hemma? SUCK!
    här har jag en liten fjant bredvid mig i soffan som vägrar sova,

Har fått för sig att vakna vid 06 varje morgon och gå och lägga sig mellan 21-22 på kvällen. Sen sover han typ 1 timme på dagen...

Helle - har 80 i dalmatinbodyn och den funkar bra tycker jag. Konstigt att den är så stor på G han är ju större än J
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Vad har jag gjort?!? Köpte en MAT anorack till H som han ska ha nästa år hade jag tänkt... Tog stl 116.. Blir den gigantisk? Jag vet inte riktigt. Han har ju stl 3 år nu och den är absolut inte för stor, han hade nog kunnat ha stl 4 år.

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Helle - mäter om ett tag, inboxar dig om måtten!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    isold2003 skrev 2009-01-29 21:06:06 följande:
    Min kille som är 110 cm lång har strl 6 år (är väl 116?) i sin Mini A Ture jacka och den är stor men fungerar bra på honom. Hur lång är din kille?
    Han är ca 100 nu men ska ju inte ha den på ett tag så då borde den väl funka tycker jag, eller hoppas jag rättare sagt. Det gör ju inget om den är liiiite rymlig. Ja 116 borde ju vara 6 år, tror 98 är 3 år.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Helle skrev 2009-01-29 21:10:09 följande:
    Hihi, 116 motsvarar ofta sex år , så även om Hannes är ganska lång så kanske den blir lite väl. För MAT är väl inte direkt små i storlek.
    tror du det...? han har 104 i deras tröjor och de är inte stora, ja, vi får se när den kommer, ska bli spännande eller hur man ska säga
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Goddag,

Katvig verkar lysa med sin frånvaro, trodde en del shoppar skulle ha fått in det nu. Kommer väl nästa vecka då.

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    saturnina - fina bilder! Vad härlig molo velourdressen ser ut! Vilken stl har du och hur stort är barnet?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12