Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-03-17 08:15:22 följande:
    Rååsa bubblanVA? Alltså det precis att storlek 2 passade på Liam ju, iof har han stort huvud men ändå. Tycker inte du att dom är mindre än förra kollektionen?
    Hm.. Det låter mysko.. Mät din rakt över så mäter jag mina.. Du kan ha fått en felmärkt ju.. Kan Bellabus ha strlk 2 utan problem så borde det inte vara trångt på Liam..

Nä, tycker inte dom är mindre.. Lite "kraftigare" dock..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-03-17 08:25:21 följande:
    Liams gröna är 21 cm rakt över och 2:orna från hösten är ungefär 23 cm.
    Mina är åxå 21.. Gu va skumt! BellaBus måste ha jättelitet hövve då
  • RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-03-17 12:40:44 följande:
    Vet att jag är helt ot. Min lillasyster hade bf i söndags och åkte in med värkar imorse. När hon kom in saknades hjärtljud. Den lilla bebisen hade inatt dött i magen. Min syster säger att bebisen hickade i magen igår kväll. Jag är så ledsen och allt är så fruktansvärt orättvist. Nu ligger hon och inväntar igångsättning. Jag sitter bara & gråter och undrar varför.
    Å nej!!! Fy så fruktansvärt {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}

Många kramar från oss till er alla i familjen!! {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-03-17 15:37:29 följande:
    Hello girls Hoppas allt bra med er i tråden?!Bubblan - Gaaah jag har köpstopp!!! Sådana fina bilder får du inte lägga in i bt! Finaste finaste Bubblan!!Tjejer - Behöver tips.. Köpte NS jeans till Isak men är i valet och kvalet.. Ena sekunden älskar jag dom o nästa hatar jag dom.. Stanna eller tillbaka??
    Hellu sötis

A visst e de läckert med dom ränderna   *lövar*

Å jag tycker dom är kanonsnygga på honom!! Å såååå coolt med det linnet på en kille!! VERKLIGEN min stil  
  • RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2009-03-17 15:27:28 följande:
    bubblan: vilka härliga ränder!emmsan: häääärliga vårbilder!!!!!! så glad man blir!
    Tack

Preggi--- Tråkigt att höra om M:s syn   Håller tummarna att det inte blir värre!!
  • RååSa BuBBlan

Butte-- Nu har jag googlat dom jäkla ränderna på alla de sätt   Tyvärr ingen lycka än, men skam den som ger sig

Men kör en DK order.. Där finns dom ju lite varstans

• RååSa BuBBlan

Emmsan--- hääääääääääääärliga vårbilder!!!  *underbart*   Det är samma härliga väder här just nu, sugen på en solig prommis faktiskt {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-03-17 15:47:19 följande:
    trodde ni hade snööö jööö ;)
    Den har solen tatt hand om serru   Tack för det solen!!
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2009-03-17 15:45:40 följande:
    Tack.. Jättefin randig Bubbla i BT! Nu måste vi gå och hämta P på dagis. ses senare!
    Tack
    Tindrisen03 skrev 2009-03-17 15:47:29 följande:
    Butte, plinga mig också var i DK du hittar rosa-vita Fastnade också för Bubblans kombo
    Jädrans tur vi köpte upp oss på dom ränderna på rean öh   har en fiiiiin klänning i samma åxå {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-03-17 15:49:26 följande:
    Visst är det fint på honom.. Är ju knöpp på att syskonmatcha så lillsyrran har matchande tröja Isak skall nog få Katvig lila ränder oxå Vad är det för ränder du letar efter?
    A de e ju underbart på både kille o tjej!!! Superfint!!

Å köp absolut lila ränderna till honom, helt underbara ju

Letar cerise/vita katvig ränder.. Ramlar du över dom så skrik i Buttes GB
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12