Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fiffa5 skrev 2009-03-17 20:06:31 följande:
    Toppen! Tror att Moa är precis så lång med! Oh vad glad jag är!!!!!!
    Härligt när man hittat nåt man letat efter länge
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Blööö!! Kom på att jag ha auktionsavslut ikväll  {#lang_emotions_throwup}  fy sjuttsingen va trååååååkigt!!

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-17 20:08:20 följande:
    Jag har fått en råååsa mobil idag.
    Å fyyy va aviiiiis!!!   vill åxå ha råååsa ju!! Min e blå {#lang_emotions_undecided}

Undrans om man ska önska sig nån råååsa teknikgrej när man fyller år kanske? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-17 20:09:31 följande:
    Godkväll flickor! Shiiiiiit vad trött jag är idag. Hoppas jag orkar se Desperate innan ögonen slås ihop... Shoppas det ikväll? Jag fick hem allra finaste Traktor munkjackan från Småfolk idag. Sååå fin! Milo var överlycklig, traktor utanpå och flygplan innuti, kan det bli bättre liksom?
    go kväll Tjolla

Nja.. rätt lungt med hoppingen, nåt litet på G så där bara kanske {#lang_emotions_dreamer}

Å förstår Milo va lycklig med både traktor o flygplan
  • RååSa BuBBlan
    Tindrisen03 skrev 2009-03-17 20:11:33 följande:
    Ursäkta mitt tjat men är de cerisa ränderna med lite mer cremevit rand än de rosa och de lila? Ser ut så på Bubblans jämförelsebild
    ska kolla noga i garderoben

brb..
  • RååSa BuBBlan
    Tindrisen03 skrev 2009-03-17 20:11:33 följande:
    Ursäkta mitt tjat men är de cerisa ränderna med lite mer cremevit rand än de rosa och de lila? Ser ut så på Bubblans jämförelsebild
    ja aningens mer creme e de nog på de cerise.. Men de gör sig verkligen snyggt på just den tycker jag
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-17 20:12:09 följande:
    Åhh! Å jag en liiiila Ljuus fin lila
    Å va fina fåner ni får då rå {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-17 20:14:47 följande:
    Mannen valde åt mej och tyckte jag skulle ha en girly. Jag brukar välja svart. Jag har en rosa kamera också.Ja nu är det dags att du får en rosa teknikgrej. *asg* Fy vad jag är alldeles för trött!
    Å har du en råååsa kamera åxå   fy sjuttsingen!!  Jag vill åxå ha såna dära girly stuff ju!! 

Nu ska du inte va dum..
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-17 20:19:19 följande:
    Jaa de e ju fördelen med att ha en gubbe som jobbar på Ericsson.. Min mobil är sååå fin och så ska dom inte ens tillverka dom i den färgen för "ingen vill ha den". ÖH?! ALLA flickor vill ha den så de så Men de fattar inte gubbarna som bestämmer
    Å skulle jag dra nytta av min gubbes jobb så skulle jag få en bärbar partikelräknare i GRÅTT

Å HAR DU EN SPECIAL SPECIAL DÅ??? {#lang_emotions_tongue_out} MÅSTE NÄSTAN FÅ SE BILD FAKTISKT
  • RååSa BuBBlan
    Tindrisen03 skrev 2009-03-17 20:20:06 följande:
    Men visst var det med cerise ränder du hade till de lila-vita byssorna i BT? Det gjorde ju inget att det iså fall var olika vita
    Japp, den e det.. Och nej.. det tänker man inte på när man använder dem ihop.. Det skiljer så lite
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12