Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan skrev 2009-03-18 11:01:03 följande:
    åhhh underbara bilder på bubblan hahaha
    hi hi.. såååå sugen på sakerna ju men hon funderade lääänge o väl innan hon gav sig på dem
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-03-18 11:03:18 följande:
    Hej i tråden!Någon mer som har problem med msn?
    Haft problem med MSN i över en vecka jag {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2009-03-18 11:06:58 följande:
    Åh, blir lite irriterad på Barnlyan!När man klickar upp ett klädesplagg står det i texten "Vi på Barnlyan levererar våra barnkläder och barnprodukter fraktfritt." Men sen när man kommer till kassan inser man att de faktiskt tar 36 kr i frakt!Mailade dem efter nyår när de införde fraktavgift o påpekade att det vore lämpligt att ändra i texten för dn när ju helt missvisande nu, men de har FORTFARANDE kvar samma text! Är inte det lite SLÖTT???
    Å det där har jag åxå stört mig på!!   *irriterande*
    SmillaMilla skrev 2009-03-18 11:06:37 följande:
    Lillronya: Härliga vårbilder!Juliao nelly: Sååå fina barn i härliga kombos!Änglen83: jag förstår liam, de är snyyyyyyyga!Råååsa bubblan: härliga bilder! Så finurlig liten dam
    Tack
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-03-18 11:10:22 följande:
    hmmm ja jag kommer inte ens in. vad har du haft för problem?
    kommer inte in jag heller..
  • RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2009-03-18 11:11:20 följande:
    Ja, jag kan ju förstå att de kanske glömde först att ändra men när jag mailade dem borde de ju fixat det.Sen mailade jag o frågade när de öppnar sin butik o det svarade de aldrig på ens. Bra service liksom!!???
    Ja det tycker jag absolut dom ska fixa.. Grymt irriterande när man kommer till kassan och så ÄR det frakt.. Dom kanske inte gillar mail?   får skicka ett fax
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-18 11:11:56 följande:
    KAN vara virus. avinstallera gör en virussökning på datan och installera igen
    Å sånt där kan inte jag    det får gubben fixa när han kommer hem
  • RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2009-03-18 11:14:47 följande:
    Haha, jag kan inte faxa ju!
    Ska kanske ta och buda över en fråga.. {#lang_emotions_dreamer}  "kan ni ändra texten bland varorna då ni inte längre har fraktfritt och BTW när öppnar ni er butik i Forum"

Det borde dom inte missa va? {#lang_emotions_laughing}
  • RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2009-03-18 11:17:47 följande:
    Haha, Gör det vet ja!!
    Det ska jag kanske göra, bara för att det är kul    Undrans om man skulle få ett svar?  
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-03-18 12:40:43 följande:
    Åh, nu sitter jag här och väntar på paket från LPL, men inte kom det idag heller.Är det fler som tycker det tar tid därifrån?Jag betalde in pengarna den 10/3, de borde alltså haft dem senast 12/3.Idag är det 18/3 och fortfarande inga kläder i lådan.Sist jag beställde där tog det också drygt en vecka innan paketet kom
    Jag har bara positiva erfarenheter därifrån.. Brukar få leverans supersnabbt! Tycker du ska maila å kolla vad som hänt.. Du borde ju absolut haft dem nu!
  • RååSa BuBBlan
    Line80 skrev 2009-03-18 12:45:44 följande:
    Hoppar in med en fråga hur är Katvig's stövlar i strl.? Har strl 25 och 30 i molos stövlar,, nån som vet vilken strl jag ska ta i Katvigs?
    Tycker dom e normala i strlk.. Vi har 23 i vanliga skor och tagit 24 i stövlarna för lite växtmån 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12