Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

God kväll

Kikar in innan jag ska natta mig själv*ögonen går i kors*

Tjolla: Underbart fin soffa- tur att den blev godkänd

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-01-21 20:36:16 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 20:35:01 följande: Förstår att du är trött När var det du skulel upp till Söderhamn förresten??
    Tror jag åker om en vecka eller så..ska ha med mig med sonen själv i bilen 85milHemlis Måste ladda nerverna innan
    Jag ska hjälpa min kompis att komma igång med sitt Traderande så att hennes make släpper iväg henne på salg igen
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-01-21 20:37:26 följande:
    grattis till de "små" nyheterna
    TackKyss
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-21 20:39:40 följande:
    Go kväll!Allt väl förutom tröttheten? Hur långt har du hunnit nu förresten?
    Nja jag har hunnit för kort för att slappna av om man säger så Dock har jag insett att keso fixar mitt illamående lite så idag har jag bunkrat på Ica så nu vaknar mitt shoppingbegär till liv igen Dock suktar jag efter Småfolk mer än Molo nu faktiskt
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-21 20:44:36 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 20:38:49 följande: Jag säger bara - bärbar dvd-spelare!!! KÖP!
    Jag vet- köpte en förra veckan
    Duntoffla skrev 2009-01-21 20:46:38 följande:
    Jag förstår. Bra med något som funkar mot illamåendet i alla fall. Förhoppningsvis går det snart över. Mådde du illa med Max också? Jag har ju bara en ny Molo hemma av det allra senaste men är nästan ändå lite mätt. Man ser det så ofta i BT så man tröttnar fast man inte har det. Har Småfolk släppt nytt? Jag hade en Småfolksperiod nu under julen och har bunkrat lite Men jag hoppas på att komma iväg på salgen i alla fall.
    Nope, med Max hade jag väl alla andra krämpor men mådde som en sessa (var väl därför jag la på mig 30kg+ )

Jag vet inte när Småfolk släpper- borde va snart tycker man med tanke på Molo och så Katvig nu i dagarna- oavsett så är salg ett måste
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-21 20:54:03 följande:
    Jag befarar att jag kommer åka på allt nästa graviditet. Mådde kalasbra (utom alla blödningar första 4 månaderna) lite illamående första veckorna men inte så att jag spydde. Ingen foglossning eller andra krämpor heller. Det kommer väl straffa sig. Fast jag fick ju min beskärda del ändå känns det som. Inte kul att blöda heller Ja, en ny kollektion borde ju snart kolla. Och så gärna tokrea eller salg på det
    Man får hoppas att det går så lätt som möjligt utifrån förutsättningarna
    Tokrea hade jag oxå kunnat tänka mig
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-21 21:01:49 följande:
    Vad är 10gruppen?? Fattar noll
    Haha- du är nog för "dansk" för det Pop hade ett samarbete med tiogruppen (svenskt designföretag) i höstas.
  • Smultronhjärta
    medow skrev 2009-01-22 12:43:06 följande:
    Är det bara jag som tycker att Småfolks tröjor blir tvätt blekta snabbt.Har jämmfört med molo hm pop osv osv .Tycker att skildnaden är stor.
    Nja..det tycker jag inte absolut inte jämfört med HM som jag tycker bleks direkt.
    Visst kan det nog skilja lite mellan kollektionerna men de äldre tycker jag håller sig mkt bra (har inga nya eftersom jag inte gillar modellen men har då desto fler äldre )
  • Smultronhjärta
    medow skrev 2009-01-22 13:12:09 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-22 12:51:30 följande: hmm jag har från nya och en del från den äldre kollektionen.Tycker nästan det är samma på dem.
    Så olika det kan vara..Jag tvättar skontvätt på max 40 grader, utochin och ingen torktumling Supernöjd med kvaliteten på tröjorna..
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-01-22 19:24:08 följande:
    God kväll i tråden.Tillbaks från en urtråkig föreläsning Fina barn i bt. Men hmmm de där dinosaurerna, måste man gilla dem
    Nope- jag gillar dem inte*duckar* Tycker det är för mycket av allt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12