Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-01-23 12:09:21 följande:
    ha ha nä inga undanflykter! Hur länge har vi köpstopp?
    Mitt köpstopp gäller tills jag har sålt för 5000 på T Dags å börja powerlista tror jag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-01-23 12:13:56 följande:
    Alltså det är ju smittsamt att vara här inne....nu fick du Tinkerbell mig att shoppa lite småfolk med på lilla W
    Ja tänk vad glad min plånbok skulle va om jag höll mig undan från datorn i en veckas tidCool Vad köpte du?

Hade jag haft en tös hade jag köpt denna på stört- u.n.d.e.r.b.a.r
    http://www.tradera.com/SA-FIN-SMAFOLK-KLANNING-STRL-86-92-auktion_82339577

Fast på Lilla W då
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-01-23 12:19:09 följande:
    men känns det inte lite ledsamt att ha så mycket fina kläder ovh inte hunnit använda dem och så ska du sälja dem??? jag skulle känna mig lite ledsen att behöva sälja dessa fina kläder som jag inte ens hunnit använda......usch det är så sorgligt att sälja men jag måste för att kunna handla nytt, så mycket som jag gör
    Nope- ingen sorg när det kommer till Molo förutom favvoprinten men de sparar jag ändå så...Däremot Småfolk är voine voine
    Skulle dessutom ha mer ångest över att sälja plagg som är använda en gång än plagg som är helt nya!
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-01-23 12:22:22 följande:
    jag köpte gröna girafferna, lila föl kjol och rosa äpple strumpbyxor och det slank med en grön/orange plastisock linneden klänningen är superfin men jag har nåt liknade i grönt med brunt med äpplefickan på magen och den på T är för liten för min tjej
    Härligt med rea 

Frotteklänningen funderade jag på att köpa på Lilla W till Max kusin bara för att den är ljuvlig- kunde av ngn anledning inte länka dit så därför länkade jag till Tradera
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-23 12:30:22 följande:
    OOoops, trillade visst också dit hos LillaW
    Sedär ja Vad blev det?
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-23 12:32:18 följande:
    Det blev dinosar, duvor och flygplan, hade velat ha giraffer och motorcyklar men dom var ju slut i rätt storlek. Hoppas nu dom finns kvar.
    Fina! Gissar att fraktfritt lockade dig oxå?
  • Smultronhjärta
    gosmamman skrev 2009-01-23 12:33:04 följande:
    jag har kikat på dom men dom har inte riktigt lyckats fånga mig
    Fångade inte mig heller innan jag provade mössorna på sonen- är nu helt fast
  • Smultronhjärta
    trunken81 skrev 2009-01-23 12:57:23 följande:
    var är det fraktfritt? *orkar inte gå tillbaka och leta*
    På Lilla W om man handlar för över 500kr
  • Smultronhjärta
    Myggis skrev 2009-01-23 13:16:09 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-23 13:15:00 följande: Men tycker du att regnbåge är lite större? Ser ut så på dina bilder?Så skumt. För jag beställde dalmatiner och regnbåge i stl 86 och dalmatiner är lite lite större...
    Vår regnbåge är bra mycket större än dalmatinerna- Max ser helt löjligt liten ut i regnbågen- samma stl på båda baby 92
    JämförelseMen det kan säkert skilja lite lite på alla de håll- så länge det är lite så är det nog inget som är felmärkt
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-23 14:13:19 följande:
    gaahh vad säger ni tjejer, ska jag ta en till katvig turkos velourklänning??? hon har en i 98 nu och den jag funderar på att köpa är 110. jag ÄLSKAR ju den, men kommer jag tröttna? åhh svårt
    Kööööp Tänk så många leggings man kan ha tillRäcka ut tungan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12