Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Åh så har även jag spanat in katvig.dk..är ju inget Katvigfreak så jag har inte haft bråttom..

MEN nu är jag kär Max måste ha en blå bigapple regnoverall! Wunderbar även om det kanske inte är såå smart med ljus botten- men vad är väl praktiskt mot snyggt

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

God kväll! Hemma igen efter en helg i Småland..

Zvartaliljan skrev 2009-01-25 20:33:16 följande:
    Var tvungen att tänka efter hur många kappor hon har ju Kaninkappa MOLOBlå Ullkappa MOLORöd Ullkappa MOLORosa Ullkappa Svart/vit randig ullkappa med rosa vantfickor MOLORöd ullkappa med lila flodhästfickor Ida.TSvart ullkappa EllosRöd tunn kappa ZaraRosa jeanskappa med stjärnor MOLOTror det var alla
    OMG vad många fina kappor Tur att jag inte har en tjej alltså
  • Smultronhjärta

Härliga bilder på fina barn och kläder i BT även om Pappa Ängeln lyckats med bästa kombon
    Tänk sen när Liam blir stor..
    "Titta så fina kläder mamma klädde dig i och titta här vad pappa tog på dig de få ggr han fick chansen"

• Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-01-25 20:40:08 följande:
    Hej hej Smultronhjärta!Jag vet inte om du missade det förut, eller om du inte var intresserad. Gillar du me and I?Om du är här "uppe" när jag har party är du och din kompis välkommen! Ny kollektion på ingång alldeles snart Vill du inte komma tar jag inte illa upp.
    Hehe- jag är alltid intresserad av att handla kläder Dock är jag inte säker på vilket datum det bär iväg ännu. Min kompis är oxå på ett party!
    Duntoffla skrev 2009-01-25 20:41:07 följande:
    Go kväll! Haft en bra helg?
    Hej hej!
    Helgen har varit helt ok..eller ja så ok det kan va just nu Surar lite över att jag lyckades förtränga så snabbt hur det är att vara i "välsignat tillstånd" *gillar inte*
    Allt bra?
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-25 20:49:38 följande:
    Den jag köpte har vattenpelare 20000. Valde den som hade mest just pga vädret här.MAT´s är så fina. Har inte testat dem än, bara anoraken
    Plummy skrev 2009-01-25 20:49:59 följande:
    SMultronhjärta -Ska din kompis HA ett party? Mår du lika illa fortfarande?
    Japp- fortfarande väldigt "åksjuk" och börjar tröttna på det..tack för Keso och gröna äpplen säger jag bara

Plummy: nej nej hon ska inte ha party men hon vill på partyCool
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-25 20:50:56 följande:
    Ha ha, jaaaa, det är ju inte att ta fel på vem som klätt på honom iaf Fast jag gillar nog mer body över byxa modellen, den är skön
    Haha..ja den kombon är faktiskt oslagbar
    Preggi skrev 2009-01-25 20:54:28 följande:
    Jag visste inte att du är i "välsignat tillstånd" Grattis! Jag har inte förträngt det än...
    Tack Jag hade visst förträngt en del märker jag
    Duntoffla skrev 2009-01-25 20:57:56 följande:
    Förstår det. Inte kul att vara kroniskt illamående även om det såklart är "värt" det
    Såklart värt det Men jag fattar ändå inte varför männen inte är gravida istället- de har oftast bättre grundfysisk och därmed styrkan..eller nej nu kom jag på det--jisses vad de skulle gnälla
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-01-25 21:04:11 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-25 20:56:20 följande: Hoppas det snart blir bättre.. tur att du hittat nå't som hjälper lite iaf!Ni är såå välkomna, och jag bor ju inte allt för långt ifrån henne. Datumet är 2/2.. Kl. 18:30Skulle vara jättekul om ni kom! Det är en här i tråden som är säjare som kommer hålla i partyt
    Är jag uppe då så kommer vi gärna..med barn i sådana fall (i mitt fall med tornado)..
    Duntoffla skrev 2009-01-25 21:05:06 följande:
    Najs! Grattis!
    Hihi- finns nog en anledning till att det är kvinnans lott

Ojdå nu har filmen visst börjat- Morgan Freeman ju..
    Sov gott allaGlad
  • Smultronhjärta
    seadwarf skrev 2009-01-25 21:43:20 följande:
    vilka massa sötisar i BT Ängeln - hahaha, skrattade gott åt Liams snygga kombo Missade ju denna ikväll ... www.tradera.com/SMA-FOLKET-Klanning--auktion_...... den var ju felskriven o utan bild så den blev billig... attans   
    Åhh synd att du missade den fina Felskriven och särskriven Små folket.. Fattar inte varför en del envisas med att kalla det just Småfolket

Själv ninjade jag dyyyrt tack vare en annan ninja även kallad Butte
  • Smultronhjärta
    seadwarf skrev 2009-01-25 21:56:28 följande:
    mm, det var riktigt synd.. hade den ju i minneslistan, men gick in o kollade två timmar för sent.. har velat ha den länge men ännu inte köpt den.. o så gick den såå billigt ju... *morr*.. hehe... köparen var nog lyckligare än säljaren ;p... det var ju visst bild förresten, jag är lite snurrig.. men det var ingen bild innan man klickade upp annonsen iaf ...tror inte jag gratulerat till graviditeten heller.. Grattis , vad myyys med bebis
    Stackars stackars säljaren även om h*n får skylla sig själv lite..
    Tack
    Buttelina skrev 2009-01-25 21:58:12 följande:
    smultron: vad var ditt maxbud?
    207 kr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12