Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-18 19:43:21 följande:
    Go kväll i tråden Veckans urlånga och tunga tvättdag är snart till ända här, gud så mycket tvätt!!! Massa fina barn och kläder i bildis!!Jen--- Kanonfina bilder på killarna dina!!Incom--- Snygga outfits på söta lilla D, och sååå tufft med råååsa!! *me like* Michayla--- Härliga småfolk på Mio!Tofflan--- Å söta lilla Nole i fina Dalmatinerna!!Ängeln---   Fina lilla suuura Liam i Katvig och NS..Tjolla--- SNYGGA BRALLORNA!! *älskar dino*Butte--- Niiiice hopping!!! Å fina bilder på dina sötisar åxå  Å även här SNYGGA BYXORNA!!!    Lööööv Dino!!Thea o Grodan--- Niiice hopping du med Å söt liten dreglis Nika--- snygg combo på söta sonen din
    Tack =) Ska inte Ida får lite dinos??
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-01-18 21:12:46 följande:
    tackar beställd och klar
    ÅÅ jag blev med sugen! men det är ju så mkt annat jag vill ha och nu har vi ju byxorna. Hmm...
    Är sugen på att hoppa lite gröna stars Räcka ut tungan 

Förresten nu när vi pratar regnställ, Butte tror du grabbarna kan ha sitt i 86/92 hela våren? Jag har inte haft det på på såå länge, det hänger på dagis....
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-01-18 21:18:43 följande:
    men det är inte såååå farligt i nyskick! jag hade gett ca 120kr som max. dom är ju i nyskick
    Tycker inte heller det var så dyrt....
  • Tjollabolla
    Tindrisen03 skrev 2009-01-18 21:45:58 följande:
    Vilken är finast; den ceriserosa eller den röda overallen (Molo). Funderar att köpa en till nästa vinter på rea. tverkar lite på den rosa då den är så neonaktig.
    råååååååååsa!!!
  • Tjollabolla

Puffar fram enkäten som Everlonn drog igång innan!

Vad tycker du om nya Molo?

Vilket/vilka är favoriterna?

Vilket tycker du minst om?

Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp?

Vad önskar du kom mera?

Vad har du handlat/beställt hittills?

Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu?

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-01-18 22:03:29 följande:
    Ja det är kul! Lycka till med dina!
    Grattis!! Mina ligger på 1660 nu, hoppas dom stiger bra mkt mer. Går ut på torsdag...
  • Tjollabolla
    Smileycat skrev 2009-01-18 22:08:30 följande:
    Kikar in lite medans gnällspiken sover.. Han har sån magknip emellanåt stackarn.. Han verkar bara äta o sova just ju, alltså värre än vanligt.. någon tillväxt period eller så..Haft Ebbis sjukling hemma hela veckan o sen Vanja oxå sen i torsdags, inte en lek med tre barn själv när man är ovan.. Pust..Men wow, vad underbart ändå måste jag säga.. =)Men det är mkt o fixa nu oxå så jag kikar in o läser o kikar på lite nya fina molos, men hinner inte göra så mkt själv på webben.. Vill lägga ut bilder, köpa lite nytt o så menmen, snart så.. Sorterar ur garderober så jag ska Tradera lite sen, när man får tid? (Vad är det? )Ska tex på en till begravning på fredag min farfar gick bort nyss i cancer, han med..Men ville mest rådfråga.. Hur gör man med en "unik molo-tröja"? Har en tröja som måste ha blivit missfärgad.. Så nu är den one of a kind..Det är pingvintröjan med rosarandig ärm som nu har fått lilarandig ärm.. Tss.. Inget kul..
    Å stackars liten som har ont o magen! Å stor kram till dig för att du orkar! När du får tid och ork får du belöna dig med att shoppa molosar
  • Tjollabolla
    Camellis skrev 2009-01-18 22:29:07 följande:
    Slängde in en bild på Ellen i sina dalmatiner i BT. Måste ju också få bidra med de underbara vovvarna. Hon hade dem på sig på ÖF i fredags och en kvinna där blev alldeles till sig över Ellens fina kläder. Hon hade aldrig sett nåt liknande, de var ju helt fantastiska! Då blir man ju lite glad.
    Såå sanslöst söt hon är!
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2009-01-18 22:45:53 följande:
    Har era auktioner också fastnat i powerlistern???
    Mina har gjort det ett par ggr och dom kom aldrig upp. Använder aldrig mer powerlistern....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12