• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-02-07 22:39:20 följande:
    Vissa är väldans duktiga på det!I somras när vi inte hittade Emilios sandaler på flera dagar så stod de i den vedeldade köksspisens bakugn....
    Ja men var annars?
    Duntoffla skrev 2009-02-07 22:39:31 följande:
    Undrar om Noel kan ha 92 eller om de blir tokstora?
    Jag tror han kan ha 92. Det är ju sån modell.. Har han 86 på de andra? Jag tog 98 för jag tänkte att de måste ju passa nån av barnen...
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-07 22:39:55 följande:
    Å hoppas den kommer som klänning!!  Får hejda mig lite med tshirten då tror jag
    Testar att länka.. http://www.smafolk.dk/tcms/Gallery.php?mode=browse&cid=13
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    gosmamman skrev 2009-02-07 22:41:08 följande:
    ok, hon har alltså bara förlagt dom .Nu är det nog dax att sova för mig.
    Tror att hon gör det med flit ibland för att få ha sina favoriter.. Hon fick en handsydd superfin klänning från kambodja av hennes gudmor men det är så fin så det är typ en sån man har på kungens bröllop.. Får se när vi kan använda den.. Den är vacker säger hon.. Godnatt
    Myggis skrev 2009-02-07 22:43:07 följande:
    Denna vill jag ha, gröna lejon:www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=3...
    men du gillar väl inte grönt?
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-02-07 22:48:11 följande:
    Ja, Noel har 86 i sina andra jeans från NS. det borde ju funka. Känns fel att köpa fler 86:or...
    Jag tänkte ta 104 först men tog sen 98 om de skulle vara superstora i strl. Jag hade lätt tagit 92 om jag var du.. Tror att N kommer att vara superfin i dom!
    M är jättefin i den röda lurven förresten. Tyvärr så är den gigantisk.. Får se om inte P får ta den och M får en ny.
  • Preggi
    Myggis skrev 2009-02-07 22:49:41 följande:
    Nä, ska jag våga köpa en grön...
    Nja, jag vet inte om du vågar..
    Zvartaliljan skrev 2009-02-07 22:51:32 följande:
    dessa nya "harem"-byxor från NS ser ju precis ut som 3/4-byxorna från förra året...är dessa också 3/4 då??
    Nä, det tror jag inte.. http://www.freshmilk.se/product_info.php?products_id=2333
    gosmamman skrev 2009-02-07 22:51:23 följande:
    preggi- hehe, så kan det vara med de luriga små liven. Jo visst tycker dom sånt är vackert, hoppas ni får användning för den nån gång.
    Vi ska på dop snart. Då ska hon ha den har jag sagt.. Men den är jättefin i såna sammanhang..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-02-07 22:55:15 följande:
     det är ju ett tag innan de kommer ut i butik. Kanske ska kolla in dem IRL först.Vilken röda blev det? gamla eller nya röda?
    Ja, det kanske är smart. Jag kunde inte hålla mig idag.. Hoppas att de sitter snyggt nu..
    Det blev den gamla med luva i strl 98. Vet inte varför jag fick en snilleblixt och tänkte att hon kunde ha 98? En bra anledning att köpa en till iaf..
  • Preggi
    Zvartaliljan skrev 2009-02-07 22:59:08 följande:
    aha den bilden hade jag inte sett innan! Nä då är de nog långbyxor som på bilden Men lite tunnare än de andra jeansen då?
    Jag har ju inte sett dom irl utan bara på bild men jag tycker att tyget ser tunnare och mjukare ut... Hoppas på att dom är så fina som jag tror. Perfekta lekbyxor i vår har jag tänkt..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-02-07 23:06:47 följande:
    Fast Noel har ju 92 i sin röda så helt fel tänkt är det väl inte?
    Ja men då lär han ju kunna ha dom! Jag tror inte att du ångrar om du beställer 92. Även om han kan ha 86 med..
    Undrar om jag ska beställa fler plagg.. JAg tyckte verkligen at dom var fina!
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-02-07 23:11:14 följande:
    men nu menade jag att Noel har 92 i sin röda lurv
    Haha sorry.. Jag trodde du menade jeansen men rött på.. Jag kanske borde gå och lägga mig.. Är verkligen förvirrad idag... Generad
  • Preggi

Butte, jag säger ju det. Du vet ju allt!

• Preggi

Butte- Nä, bara en t shirt och ett par byxor..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12