Jag har tänkt mej en fondvägg och tre vita, de kommer bli sååå snyggt! MEN, låååångt kvar till dec så jag kanske hinner ändra mej...
Vi har en annan tapet som hörde till samma serie på de andra 3 väggarna. Den är supersmalt randig vit och rosa. Den är hur fin som helst till och rummet blev mkt mer levande än med vita väggar till som vi hade först..
Jag var bara tvungen att lägga in lite bilder i bt från Alice födelsedag idag. Min lilla bebis har gått och blivit stor i smyg. 2 år!!! *mamman känner sig förvirrad över hur fort tiden har gått*
Grattis! Vilken liten sötnos, syrran med såklart. Vad lika dom är dina fina tjejer..
Jag är alltid blödig när mina barn fyller år. Nån form av nostalgi rörd. Värst var jag när P fyllde 1 år och jag var gravid med M. Då kom det många tårar... Lite ångest över att det går så fort..
jaaa nästan ÅHH nu måst ejag skriva en lista, fick en massa "måste ha" som poppade upp i huvudet dessutom gick denna t omgången jättebra tycker jag. Jag vet hur jag vill ha isabels rum nu weeiiiiiiii
jag ska ha en loftsäng med koja under... rosa väggar och en fond med den rosa stars tapeten. sen ska hon ha lila småfolk lakan och rosa småfolk gardiner